Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Słabe przyspieszenie, brak mocy


mks-iak
Zarejestrowani

(14-02-2018, 10:38)haszczurur napisał(a):
(13-02-2018, 10:25)mks-iak napisał(a): Ciekawe czy gwarancja by obejmowała ewentualne powtórne padnięcie turbo...

Na 99% NIE!!!

No to pytanie po co ta gwarancja jest...

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

jeśli by było wszystko poprawnie zrobione założone i masz na to papier od mechanika, to możesz się ubiegać.

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Daj spokój. Powiedza ze jakis mały syf wpadł i poszly łopatki. Sam to przerabiałem.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(14-02-2018, 13:59)Mati napisał(a): jeśli by było wszystko poprawnie zrobione założone i masz na to papier od mechanika, to możesz się ubiegać.

Nie, no żartujesz z tym papierem.
Nie wkręcaj chłopaka.

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

tak samo mógłby reklamować u mechanika, może coś źle złożył? Może złożył i od razu po garach?


Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

(14-02-2018, 19:14)Mati napisał(a): tak samo mógłby reklamować u mechanika, może coś źle złożył? Może złożył i od razu po garach?


Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora....

Raz w życiu spotkałem się z tym, że uwzględnili reklamację na turbinę. Tylko i wyłącznie dlatego, że nieopatrznie wygadali się, że przy regeneracji nie wymienili uszczelniacza. Powiedzieli, że oś wirnika nosi ślady zatarcia ale ze względu na jak to określił szef pracownik nie wymienił uszczelniacza uznali gwarancję.
Procedura podczas wymiany zatartej turbiny jest tak kosztowna, że nikt do tego się nie stosuje a co za tym idzie traci się gwarancję.
Niektóre warsztaty regenerujące turbiny gwarancję uzależniają od wymiany intercoolera na nowy, nowych przewodów olejowych itp. lista jest długa. Do tego należy zrobić badanie ciśnienia oleju mało w miejscu czujnika ciśnienia ale też na wyjściu pod przewód olejowy turbiny. 
Reasumując, niech kolega próbuje nikt mu za to po gębie nie da Biggrin .
Ja czekam na decyzję co z reklamacją mojego wysprzęglika ori. Renault co się posikał po 8 miesiącach. Dziś się dowiedziałem, że pan co zajmuje się ogarnianiem reklamacji jest na urlopie i tak naprawdę nie wiem czy ten wysprzęglik wysłał do dystrybutora.

Odpowiedz
Alek063
Zarejestrowani

Witam mój problem z renatą polega na tym iz mam wrazenie jakby turbo łapało dopiero od 2500 tys obr a na obrotach poniżej jest strasznie zamulony normalnie nie da się ze skrzyżowania szybciej ruszyć normalnie stawiał bym na turbo ale jest dopiero co zalozone po regeneracji proszę o pomoc od czego zacząć od wyczyszczenia egr?
Mati napisał 18-02-2018, 19:13:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami

Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 http://www.scenic-forum.pl/Ogloszenie-Re...enic-Forum 
powinien znajdować się w Powitaniach http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania tam się przywitaj.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-02-2018, 19:13 przez Mati.)

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Plaga po regeneracji gdzie przekładany jest wirnik i cześć. Niewyregulowana sztanga i zapewne niewyważone bebechy.

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
Alek063
Zarejestrowani

Przed regeneracją też był muł tylko że rzęziło po dodaniu gazu

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości