Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Service+sprawdź ABS i ESP


bamil
Zarejestrowani

op Na jakiś czas problem ustąpił ale pojawił się ostatnio znowu wiec auto do góry. Komputer wskazuje na czujnik prawy przód. Jednak oględziny nie wykazały,  żeby coś było luźne,  wypadało itp. Jak w związku z tym zabrać się za naprawę,  co rozebrać i jakie ewentualnie części przygotować?

Odpowiedz
Dj70
Zarejestrowani

Mam koleszko to samo. Z braku mozliwosci podpiecia sie pod Clipa w ciemno wymienilem tarcze tyl i dalej nic. Zostaje mi zabranie sie za przod auta. Tyl byl banalnie prosty do zrobienia tylko problem stworzyly sruby mocukace jerzmo torx E16 odkrecenie ich no i nabycie nowych ale jakos uporalem sie z tym. Napisz kolego jak poszlo z przodem bo tez musze sie za to zabrac.
Pozdro

Odpowiedz
bamil
Zarejestrowani

op Ja się jeszcze nie zabrałem za to. Wiem natomiast, że to przód strona pasażera. Z tym, że klocki i tarcze mam ok.

Odpowiedz
PatiEK
Zarejestrowani

Plaga jakaś czy co...

Odpowiedz
Artur 83
Zarejestrowani

Witam ja mam problem z komunikatem abs esp i palą się kontrolki powiem wam wam że dzisiaj jak jechałem to takie dziwne tarcie było słychać jak wróciłem w lewo i na hamulec na co dzień żona jeździ a ja w weekendy więc ja dzisiaj to zauważyłem dodam że jestem po wymianie maglownicy a klocki i tarcze są ok aż strach jechać ale wszystko hamuje ręczny trzyma i puszcza pomóżcie dzięki wielkie

Jak skrecilem w lewo

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-03-2019, 19:18 przez Artur 83.)

Odpowiedz
Artur 83
Zarejestrowani

Witam dzisiaj komunikat na nowo esp/asr system fault i jak naciskam pedał hamulca to ok ale jak mocniej i gwałtownie to słychać jak by się powietrze pompowalo co by mechanik coś źle zrobił jak ta maglownice zmieniał

Odpowiedz
Artur 83
Zarejestrowani

Byłem u mechanika i niby wtyczka luzna zapiol blad usunol i wyjechałem i sobowtórem komunikat na desce spowrotem na warsztat i znów komp i szukamy czujniki pokazywały stała prędkość na wszystkich kołach ale ja przyspieszylem to prawy przód zmieniał prędkość skakała więc wiemy które koło auto do góry i przez łączę ABS wyplukal kawałek rdzy i to ona była winowajca całego zajścia a już chciałem czujnik lub Piaste wymieniać ale uczciwy mechanik i proszę zrobione i do dziś nic się nie pokazało a przy okazji sprawdzone pozostałe czujniki pozdrawiam i może mój przypadek się przyda

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Artur 83 za ten post post:
  • Mati




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości