SCENIC II PH I Spryskiwacze szyb w Renault Scenic


cinas
Specjalisci

Kolega andrzej27r ma rację standardowo puchą tłoczki

Diagnostyka, aktywacje, konfiguracje CLIP, Renault Commander
Naprawy elektryki/elektroniki - kontakt pw.  www.tele-elektro-bis.pl


Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

koledzy czy ktos juz zamontował, podnienił dysze fabryczne na jakieś inne ,np mgłowe?
Bo moje już ledwo co psiukają,.Czyszczenie nic nie dało a potem z ustawieniem sporo zachodu. i chciałem załozyć mgłowe pasuja jeszcze od jakiegos innego auta w miare bez wiekszych przeróbek?
Jeszcze jedno z którego roku musi byc to kangoo zeby miał mgłowe dysze?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2015, 10:26 przez scrabi83.)

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

http://www.scenic-forum.pl/showthread.ph...3#pid48043

Kangoo II, masz podany nr części.
Koszty nowego może być nieprzyjemny w stosunku do efektu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-10-2015, 14:06 przez funkoval.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi funkoval za ten post post:
  • Oktawiusz
wojeek
Zarejestrowani

Przestało podawać płyn przód i tył od razu,słychać że chce a nie może ;-) jak podniosłem maskę to trochę pociekło ze spryskiwaczy.Za pompkę rozumiem mam się brać ?

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi wojeek za ten post post:
  • Fyox
Fyox
Zarejestrowani

(27-07-2016, 19:37)wojeek napisał(a): Za pompkę rozumiem mam się brać ?

No jak nie ma żadnej nieszczelności to tak.

Odpowiedz
wojeek
Zarejestrowani

Nie stwierdziłem żadnego wycieku,płyn w zbiorniku trzyma

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

Po zakupie auta miałem ten problem. Zanim zabierzesz się za silniczek, zacznij sobie od sprawdzenia czy wężyk idący od dysz na całej długości nie jest załamany. U mnie jak się okazało był lekko przytrzaśnięty zaraz za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego, po lewej stronie komory silnika stojąc na wprost, w miejscu w którym wężyk zaczyna schodzić w głąb komory do zbiorniczka. Ja zacząłem jak wszyscy mówią, od silniczka, ale tylko narobiłem sobie roboty, bo rozebrałem, przyciąłem cylinderek, poskręcałem i dalej nie pryskało. A wężyk był lekko załamany i zawalony syfem.

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
Kapitan Powolny
Zarejestrowani

Dobra Panowie,

Mam trochę inny problem. Otóż dziś zauważyłem że spryskiwacz tylnej szyby nie bangla. Od strony klapy wszystko jest ok, ale przy próbach zauważyłem plamę pod zderzakiem.

wniosek z tego taki że albo pompka wyskoczyła z mocowania w zbiorniku i trzeba ją umieścić z powrotem, albo słynny tłoczek do rozdzielania płynu stanął dęba.

Z tego co oglądałem fotki wyjętego zbiornika z SCI to pompka siedzi niejako od strony silnika.

Pytanie czy lepiej się tam dobierać od strony nadkola, czy od spodu zdejmując osłonę pod silnikiem.

Help bo całkowity brak sprysków trochę wkurza

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-04-2018, 18:00 przez Kapitan Powolny.)

Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?
Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości