Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Wolno zwijające sie pasy bepieczeństwa


scrabi
Zarejestrowani

op Koledzy od jakiegoś juz czasu mam problem z pasem kierowcy.Tzn strasznie wolno sie zwija czasami w ogóle, no prawie w ogóle niechce sie zwinąc i wyglada to tak jak w duzym fiacie z poczatku lat produkcji taki wiszący sznurek. Da sie coś z tym zrobić zeby sie ładnie zwijał i przedewszystkim szybciej? Myślałem ew na wymiana np z anglika. duzo z tym zachodu? da rade temat ogarnąć?


Wiem że to nie mojsce na takie pytanie ale nieche zakłądac drugiego tematu .Ale ile miście sie paliwa pod korek w moim Grandzie 1.9 dci 131km?

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Online
Ja mialem tak ze wyciagnalem go calkowicie i wymylem od tego czasu po problemie. Mozesz deliktatnie czyms przesmarowac np wazelina techniczna ale nie miejsca ktore dotykaja ciala.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-09-2015, 15:46 przez maciej1486.)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:
  • Brn90_EZG
scrabi
Zarejestrowani

op
(27-09-2015, 15:45)maciej1486 napisał(a): Ja mialem tak ze wyciagnalem go calkowicie i wymylem od tego czasu po problemie. Mozesz deliktatnie czyms przesmarowac np wazelina techniczna ale nie miejsca ktore dotykaja ciala.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Nie sądze żeby to miało wpływa na zwijanie sie pasa czy jest czysty czy brudny.

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Online
Jak pas jest brudny nie chce się zwinąć. Wyczyść na mokro szczoteczka, wysusz a zobaczysz różnicę.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Online
(27-09-2015, 15:47)scrabi83 napisał(a):
(27-09-2015, 15:45)maciej1486 napisał(a): Ja mialem tak ze wyciagnalem go calkowicie i wymylem od tego czasu po problemie. Mozesz deliktatnie czyms przesmarowac np wazelina techniczna ale nie miejsca ktore dotykaja ciala.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Nie sądze żeby to miało wpływa na zwijanie sie pasa czy jest czysty czy brudny.
Ok to daruj sobie moja propozycje

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Nie stresować się proszę Biggrin

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
goralsky
Zarejestrowani

Rozbierz pas na dole. Tam jest taka plastikowa szlufka. Jak sie urwie to się blokuje i albo wolmo zwija albo wcale. U mnie tak bylo. Naprawilem i się dobrze zwija.

Prędkość nie zabija, lecz zbyt szybkie jej wytracanie.

[Obrazek: 1231063.png]
Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Otóż muszę przyznać, że maciej 1486 ma rację. Czy akurat w tym konkretnym przypadku to nie wiem ale to co napisał ma sens. Wyjaśnię na czym to polega otóż na pasie zbiera się kurz, brud, tłuszcz z rąk i inne świństwa to powoduje, że taśma z której jest wykonany przy nawijaniu stawia opór. Myłem swoje pasy płynem do naczyń Ludwik dobry jest też Fairy. Butelka ze spryskiwaczem rozcieńczasz w wodzie płyn i z atomizera spryskujesz maksymalnie rozciągnięty pas, następnie przecierasz wilgotną szmatką i tak aż uznasz, że już jest czysty. Oczywiście nie zlej go wodą bez opamiętania, po wyschnięciu spsikujesz suchą szmatkę sprayem silikonowym takim np.do uszczelek i przecieracz cały pas. Ja kilka miesięcy temu w ten sposób reanimowałem pas w Scenicu dwa lata temu potraktowałem tak pasy w Megane II i szwagrowi w Cromie II. Z pozoru pasy nadawały się do śmieci a jak szwagier odpiął pas u siebie w Cromie to tak się zwijał mało mu klamra zębów nie wybiła. W większości przypadków pomijając uszkodzenie mechaniczne pasa (kolizja) za niezwijanie odpowiada bród.

Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • Bora, Brn90_EZG, marek789
Brn90_EZG
Zarejestrowani

jutro biore sie za dokladnie cos takie u siebie w S I PH II i zobaczymy jaki bedzie efekt ale przewiduje, ze dokladnie taki jak opisaliscie wyzej Biggrin

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

op
(28-09-2015, 14:36)haszczurur napisał(a): Otóż muszę przyznać, że maciej 1486 ma rację. Czy akurat w tym konkretnym przypadku to nie wiem ale to co napisał ma sens. Wyjaśnię na czym to polega otóż na pasie zbiera się kurz, brud, tłuszcz z rąk i inne świństwa to powoduje, że taśma z której jest wykonany przy nawijaniu stawia opór. Myłem swoje pasy płynem do naczyń Ludwik dobry jest też Fairy. Butelka ze spryskiwaczem rozcieńczasz w wodzie płyn i z atomizera spryskujesz maksymalnie rozciągnięty pas, następnie przecierasz wilgotną szmatką i tak aż uznasz, że już jest czysty. Oczywiście nie zlej go wodą bez opamiętania, po wyschnięciu spsikujesz suchą szmatkę sprayem silikonowym takim np.do uszczelek i przecieracz cały pas. Ja kilka miesięcy temu w ten sposób reanimowałem pas w Scenicu dwa lata temu potraktowałem tak pasy w Megane II i szwagrowi w Cromie II. Z pozoru pasy nadawały się do śmieci a jak szwagier odpiął pas u siebie w Cromie to tak się zwijał mało mu klamra zębów nie wybiła. W większości przypadków pomijając uszkodzenie mechaniczne pasa (kolizja) za niezwijanie odpowiada bród.

hmmmm W takim układzie i ja sie wezme za czyszczenie .Mam nadzieje ze to cos pomoże

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości