Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I Zbyt wolno wraca do prawidłowych obrotów


Soniak87
Zarejestrowani

op Witam
 
Mam pytanie odnośnie Scenica II konkretnie chodzi mi o obroty silnika zawsze miałem 4 kreseczki około tysiąca, zawsze gdy tylko puściłem pedał gazu. Teraz gdy zostało wymienione koło zmiennych faz mam powyżej tysiąca 6 kreseczek puszczam gaz a on troszkę wyję tak około minuty czasem więcej i dopiero wtedy obroty spadają ale też nie zawsze. Czy wymiana tego koła miała na to wpływ ? Jak zmniejszyć samemu obroty w silniku 1,6 rocznik 2005 ? Dodam, że odłączenie akumulatora nic nie dało.
 
Dziękuję

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

Samemu obrotów za bardzo nie zmienisz. To już nie ta era, teraz komputer steruje silnikiem i nawet gdyby była możliwość zmiany wolnych obrotów manualnie to co gdy zmieni się temperatura albo ciśnienie? Komputer zglupnie bo został nauczony sam sterować wszystkim.

Zmieniane było samo koło? Być może mechanik coś źle złożył. Pytanie czy nie odpalili silnika po złożeniu i nie zauważyli problemu???

_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

Odpowiedz
Soniak87
Zarejestrowani

op Nie zauważyli zimno było ssanie ja też zauważyłem dopiero po czasie wrócę się do nich po nowym roku tylko nie wiem czy to jest jakoś powiązane czy przypadek.
pio555 napisał 19-12-2017, 18:24:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.

Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-12-2017, 18:24 przez pio555.)

Odpowiedz
Trodor
Zarejestrowani

Zajedz niech zobaczą bo może zapomnieli o jakiejś drobnej rzeczy

_Tapatalknięte z Galaxy Kalkulator_

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(19-12-2017, 17:43)Soniak87 napisał(a): odłączenie akumulatora nic nie dało.
Nic nie dało, bo i nie mogło.
Spowodowało jedynie powstanie i zapisanie pokaźnej ilości błędów związanych z usterką zasilania.
Pierwsze - to wykasować wszystkie te błędy - i pojeździć.
Następnie podpiąć interfejs diagnostyczny i spokojnie sprawdzić, czy i jakie błędy zostały w tym czasie zapisane.
Metodą prób i błędów niewiele się tu zdziała .
Żeby nie narobić kosztów - zacznij od wtyczki silnika krokowego - czy jest czysta, czy styki nie są utlenione i czy pewnie siedzą w gnieździe, czy kabelki się nie odłamały...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Soniak87
Zarejestrowani

op Po odłączeniu akumulatora nie było błędów więc nie ma co kasować. Wtyczka ok nic tam się nie dzieję.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(25-12-2017, 18:55)Soniak87 napisał(a): Po odłączeniu akumulatora nie było błędów więc nie ma co kasować.
Czy aby na pewno? Czy tylko błędy nie wyświetlają się na desce, skromniutko tkwiąc zapisane w pamięci?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Soniak87
Zarejestrowani

op Problem rozwiązany czyszczenie przepustnicy za miast pomóc zaszkodziło i trzeba było zrobic adaptacje komputerem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-12-2017, 11:46 przez Soniak87.)

Odpowiedz
fed21
Zarejestrowani

a komputer dał rade usunać bład?

Odpowiedz
Soniak87
Zarejestrowani

op bez problemu 10minut roboty i adaptacja zrobiona.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości