Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH I wymiana ,naprawa mocowania osłony dolnej silnika


andrzej27r
Specjalisci

op
.pdf   [Scenic II] wymiana ,naprawa mocowania osłony dolnej silnika.pdf (Rozmiar: 599.66 KB / Pobrań: 138)

Zaraz po zakupie auta podkorciło mnie by zajrzeć jak wygląda silnik od dołu ,niestety natknąłem się na plastikową osłonę ,niby nic wielkiego ,7 śrub na klucz 10 mm do odkręcenia .Odkręciło się tylko 4 ,trzy z przodu się obracały ,więc je wyrwałem bo ciekawość była silniejsza ,osłonę udało się zdjąć ,potem przymocowałem na szybko na blachowkręty .Dziś przyszedł czas by to porządnie naprawić ,jak wspomniałem swoje stare tuleje po prostu wyrwałem ,dziś zabrałem się za wymianę ,i powiem szczerze ,że bez nitownicy to spore wyzwanie ,udało mi się wymienić 5 nitonakrętek ,sposobem z tego linka
http://www.youtube.com/watch?v=-wmpASZYat8
metoda ta wymaga mocnej śruby i sporej siły by dobrze tą nitonakrętkę przymocować .W pozostałe dwa otwory (akurat z przodu -skrajne mocowania )wsadziłem zwykłą śrubę i skontrowałem nakrętką ,i tak zamocowałem płytę ,może w przyszłości to poprawię ,i wstawię większą nitonakrętkę albo wspawam kawałek blachy z tą tulejką .
[Obrazek: thumb_hosting_zdjec_1382284768__dsc_0864.jpg] [Obrazek: thumb_hosting_zdjec_1382284804__dsc_0865.jpg] [Obrazek: thumb_hosting_zdjec_1382284839__dsc_0866.jpg] [Obrazek: thumb_hosting_zdjec_1382284890__dsc_0867.jpg]
wyrywając stare tuleje gnie się blacha więc lepiej je rozwiercić ,albo zeszlifować i usunąć .Z przodu te które miałem wyrwane pozostawiły po sobie niekształtny otwór i musiałem prostować blachę co łatwe nie jest .

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2014, 17:12 przez Asia.)

[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi andrzej27r za ten post post:
  • zipol4ever




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości