Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II Dziwna maź wymiana uszczelki pod głowicą


ReDe
Zarejestrowani

op Witam, jakiś czas temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą podobna na jednym cylindrze przepuszczała i dlatego ubywała mi woda, od niedawna samochodem nie mogę jechać szybciej niż 160km/h bo zaczyna się przegrzewać oraz zaczęła mi się pojawiać dziwna maź w zbiorniczku, co to może być ?

Załączone pliki

Miniatury
       

Odpowiedz
KulusioWy
Zarejestrowani

Objaw UPG. Niestety.

I ja mam swoje RS .........   i to w wersji Grand Biggrin
Odpowiedz
ReDe
Zarejestrowani

op No tak, tylko ona była robiona całkiem nie dawno, nawet tysiąca kilometrów nie zrobiłem.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

A układ chłodzenia został solidnie wymyty?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

A sama głowica była sprawdzana na pęknięcia? Planowana? Wygląda to na przepuszczanie oleju do cieczy. Więc albo głowica nie teges albo mechaniki źle założyli.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2018, 19:53 przez Lepus.)

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
ReDe
Zarejestrowani

op Z tego co mi powiedzieli to głowica była planowana i sprawdzana na pęknięcia i była niby ok. Ale to mi robił mechanik garażowy a nie jakiś super warsztat więc może coś źle poskrecal, a co do czyszczenia to niby też przepłukał układ a sam zbiorniczek wymienil żeby nie męczyć się z czyszczeniem bo miał taki.

@Edit
A głowica była robiona bo mechanik powiedział że mogła się uszkodzić uszczelka gdy przegrzalem go jak mi pękł wąż i ze 140 do 0 na S kawałek musiałem przejechać jak mi wywaliło kontrolkę i zobaczyłem kupę dymu za sobą

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-04-2018, 20:10 przez ReDe.)

Odpowiedz
jarcun
Zarejestrowani

Jedź na sprawdzenie w ramach gwarancji proste

Odpowiedz
ReDe
Zarejestrowani

op Do sprawdzenia muszą sciagac głowicę ?
Słyszałem że sa takie testery że pobiera się płyn że zbiorniczka i pokazuję czy coś się dzieje.

Odpowiedz
Lepus
Zarejestrowani

To pewnie nic nie da. To test na przedmuchy z cylindra do układu chłodzenia. Ty masz nieszczelność z kanałów olejowych do cieczy chłodzącej.
A jak wyglada bagnet oleju?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-04-2018, 19:26 przez Lepus.)

Turbino ty moja, ty jesteś jak zdrowie, ile cię trzeba cenić, ten tylko się dowie kto cię stracił...
Odpowiedz
jarcun
Zarejestrowani

Nie ma co wróżyć ani zastanawiać się dłużej bo bałagan się narobi. Woda idzie dołem więc smok ciągnie ją i możesz zatrzeć motor. Jedź do warsztatu niech płuczą układ sprawdzą olej i dalsza diagnoza co się dzieje. Jak nie potrafi się robić to się nie robi.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości