roob
60
0
1
5
SC II ph II
2007
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Warszawa
roob
Zarejestrowani
— 27-12-2014, 18:53
op
Czy wymiana wtryskiwacza benzynowego wymaga jakiejś kalibracji/adaptacji przez clipa i czy może to być powodem wyższych obrotów na jałowym?
Obroty są cały czas 1000.
Poza tym pojawia mi się komunikat sprawdź emisje spalin i nie wiem czy to po prostu zgrało się z padającą sonda lambda czy wtryskiwacz może powodować taki błąd? Chyba że uszkodzona sonda powoduje zawyżenie obrotów biegu jałowego. Jakie są opcje?
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 27-12-2014, 23:19
roob napisał(a):Chyba że uszkodzona sonda powoduje zawyżenie obrotów biegu jałowego. tak, również spalanie może być wyższe
roob napisał(a):Czy wymiana wtryskiwacza benzynowego wymaga jakiejś kalibracji/adaptacji przez clipa raczej nie, ale to Oktawiusz może będzie wiedzieć dokładniej
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-12-2014, 23:21 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
kotleto
5,402
22
2610
288
SC III ph I
2011
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Czechowice-Dz.
kotleto
Zarejestrowani
— 28-12-2014, 00:43
Wtryski możesz zmieniać i clip nie potrzebny.
Jeżeli chodzi o obroty to szczelność dolotu i sonda
roob napisał(a):Czy wymiana wtryskiwacza benzynowego wymaga jakiejś kalibracji/adaptacji przez clipa i czy może to być powodem wyższych obrotów na jałowym?
Obroty są cały czas 1000.
Poza tym pojawia mi się komunikat sprawdź emisje spalin i nie wiem czy to po prostu zgrało się z padającą sonda lambda czy wtryskiwacz może powodować taki błąd? Chyba że uszkodzona sonda powoduje zawyżenie obrotów biegu jałowego. Jakie są opcje?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2014, 00:45 przez kotleto.)
•
roob
60
0
1
5
SC II ph II
2007
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Warszawa
roob
Zarejestrowani
— 28-12-2014, 13:27
op
(28-12-2014, 00:43)kotleto napisał(a):
Jeżeli chodzi o obroty to szczelność dolotu i sonda
Dolot już sprawdziłem , oczywiście była nieszczelność na wężyku podciśnienia przy przepustnicy. Po uszczelnieniu obroty spadły lecz teraz jak zrobiło się zimniej znowu wskoczyły na 1000. Czyli wszystko wskazuje na sondę.
Dzięki za rozwianie wątpliwości.
•
Oktawiusz
14,810
56
2029
683
INNY
2019
INNY
Warsaw, Poland
Adaptuje się tylko wtryski w dci. Benzyna nie wymaga
Wysłane z Tapatalk
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
Mati
26,519
100
4781
4,434
SC III ph II
2013
1.5 dCi FAP 110KM, 2012-2013
Górzyce, Tarnobrzeg
Mati
Zarejestrowani
— 29-12-2014, 22:20
z tych twoich fotek udało mi się zobaczyć iż problem jest "z rozpoznaniem 1 cylindra"
-udało mi się wstawić tak te Twoje fotki by każdy mógł je zobaczyć....
dlaczego usunąłeś swój post?
https://www.dropbox.com/sh/3e0wet2vbr9xq...RJqbFq50Wa
-może Oktawiusz rzuci na to okiem i coś powie
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2014, 22:27 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
•
roob
60
0
1
5
SC II ph II
2007
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Warszawa
roob
Zarejestrowani
— 29-12-2014, 22:31
op
Usunąłem bo kombinowałem żeby wrzucić zdjęcie do postu a nie link ale dzięki za wstawkę.
Dzięki uprzejmości Oktawiusza mam te zrzuty.
Co do tego cylindra pierwszego , czy to jest błąd ? Był wymieniany wtryskiwacz na pierwszym cylindrze lecz błędy dotyczą mieszanki na 4 tym
•
Oktawiusz
14,810
56
2029
683
INNY
2019
INNY
Warsaw, Poland
Cewka, świeca albo wtryskiwacz ...
Trochę brak warunków na dworze mieliśmy dziś ale pasowało by wykręcić świecę i zamienić ją miejscami (razem z cewką) z jakąś inną. Jeżeli błąd przesunął by się na inny cylinder, winowajcą była by cewka/świeca.
Jeżeli pozostał by na 4 cylindrze, raczej wtrysk.
Mówiłeś mi o łatanej nieszczelności przy przepustnicy. Czytałem trochę o tym i przedmuchy tam, powodują czasami błędy jak u Ciebie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2014, 22:35 przez Oktawiusz.)
RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
•
roob
60
0
1
5
SC II ph II
2007
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Warszawa
roob
Zarejestrowani
— 29-12-2014, 22:40
op
Ok, a o co chodzi z tym nierozpoznaniem 1 szego cylindra? Czy chodzi o to że silnik nie pracował a jedynie włączony był sam zapłon?
•
blazejk
13,767
22
2578
783
SC II ph I
2006
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Sławków
blazejk
Specjalisci
— 30-12-2014, 10:35
A może są nieszczelności na przepustnicy?
Grand Scenic II - 1,9dCi Confort Expression & Laguna II- 2,2dCi Automat Initiale Paris
"A teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bezsensu" - król Julian
•
|