Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC II PH II Sprawdzenie/demontaż listwy wtryskowej 2.0 16V


mike
Zarejestrowani

op Cześć

Jak rozumiem żeby sprawdzić poprawne dawkowanie paliwa przez wtryski trzeba by wyciągnąć listwę o sprawdzić organoleptycznie. I teraz pytanie, żeby wyciągnąć ową listwę trzeba coś jeszcze zdemontować?

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Online
Największy problem to ilość miejsca.
Musisz zdjąć aluminiowe wzmocnienie/osłonę nad listwą i już będziesz mieć dostęp aby ją wymontować.
Drugi problem to odpięcie wężyka zasilającego. Trzeba bardzo ostrożnie się obchodzić aby nie połamać szybkozłączki.

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op Odpięcie z listwy mam już przetestowane, mierzylem cisnienie... myślałem że cały kolektor dolotowy będę musiał zdemontowac ale jak tylko te wzmocnienie nad to git. Jeśli się okaże że któryś wtrysk jest do wymiany to nowy trzeba adaptowac z poziomu Clipa?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-10-2017, 13:11 przez mike.)

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Online
Myślę że wystarczy czyszczenie. Raczej nie słyszałem żeby wtryski benzynowe często padały w tych silnikach.
Nie trzeba nic adaptować, wystarczy że będą równo dawkować paliwo.

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op No wlasnie mam problem dalej z odpalaniem na zimnym silniku i tak sie zastanawiam czy ktorys wtrys nie zalewa. Moze nalaje najpier z Liqu Moli do czyszczenia wtryskow.

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Online
A próbowałeś adaptacji przepustnicy? i ogólnie sprawdzenie czujników Clipem jak jest zimny i jak jest nagrzany?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-10-2017, 13:47 przez polaq.)

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op Adaptacja zrobiona i nic nie pomoglo. Na cieplym zadnych bledow na zimnym nie wiem bo nie mam Clipa na miejscu tylko misze podjechac najblizej 20 km

Odpowiedz
polaq
Zarejestrowani

Online
A masz LPG w aucie?

Odpowiedz
mike
Zarejestrowani

op Nie mam LPG. Żeby zapalił to albo muszę nacisnąć gaz ale zapalić raz jeszcze. Najśmieszniejsze jest że nie zawsze ma problem z odpaleniem.Teraz po pracy stojąc 8h w słońcu zapalił od razu a silnik już był zimny a po nocy ma problem z odpaleniem.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości