op
Witam
Mam znów do wymiany sworznie wahacza prawa i lewa strona gdyż jest na nich luz. Wymieniałem je już jakieś 20kkm temu na lemforder i pytanko techniczne. Ile razy można wymieniać sworznie? Dzisiaj usłyszałem teorię, że można to zrobić raz a potem należy wymienić cały wahacz. Ile w tym prawdy? Taka wymiana wpływa realnie na bezpieczeństwo czy to jest tylko takie gadanie? Sworznie kosztują po 60zł za sztukę a wymiana zajmuje 20 minut na stronę, jak się ma to do wymiany całego wahacza, jest to bardziej skomplikowane? Sanki nie będą przeszkadzały? I ewentualnie w jaką firmę celować? Na allegro widzę głównie chińskie badziewia typu hart czy master sport germany którymi podejrzewam że za daleko nie zajadę
Mam znów do wymiany sworznie wahacza prawa i lewa strona gdyż jest na nich luz. Wymieniałem je już jakieś 20kkm temu na lemforder i pytanko techniczne. Ile razy można wymieniać sworznie? Dzisiaj usłyszałem teorię, że można to zrobić raz a potem należy wymienić cały wahacz. Ile w tym prawdy? Taka wymiana wpływa realnie na bezpieczeństwo czy to jest tylko takie gadanie? Sworznie kosztują po 60zł za sztukę a wymiana zajmuje 20 minut na stronę, jak się ma to do wymiany całego wahacza, jest to bardziej skomplikowane? Sanki nie będą przeszkadzały? I ewentualnie w jaką firmę celować? Na allegro widzę głównie chińskie badziewia typu hart czy master sport germany którymi podejrzewam że za daleko nie zajadę