Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III 1.4 Tce uszczelka głowicy


valdez
Zarejestrowani

op witam wszystkich,szukam informacji na temat kosztów wymiany uszczelki pod głowicą od wersji optymistycznej po górny koszt.czy ktoś jest w stanie to określić.dzisiaj będę znał ostateczną diagnozę lecz niczego innego się nie spodziewam

Odpowiedz
Zenit
Zarejestrowani

Znowu? OMG, chyba zacznę się bać o własnego scenica niedługo.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
valdez
Zarejestrowani

op
(11-02-2019, 10:53)Zenit napisał(a): Znowu? OMG, chyba zacznę się bać o własnego scenica niedługo.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

no cóż zrobiłem test na co2 i wyszedł na zielono

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

(11-02-2019, 10:53)Zenit napisał(a): Znowu? OMG, chyba zacznę się bać o własnego scenica niedługo.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
Ciagle się powtarza ze te bezawaryjne 1.4 są gorsze od 1.9dci ale nikt nie wierzy;)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, VCDS 
Mapy Renault TomTom 

Odpowiedz
pio555
Moderatorzy

Bo teraz jest nagonka na diesla....
Wszystkie on są źle a wszystkie benzynowe cacy....nawet te downsizgowe...

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka


Odpowiedz
valdez
Zarejestrowani

op Już mam diagnozę UPG, a co po za tym, po zdjęciu głowicy, ale walczę z komiksem i na razie wszystko utknęło w miejscu

Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

Koszty w warsztacie od 4 do nawet 10 tys zależy co będzie uszkodzone

Odpowiedz
bologno
Zarejestrowani

(11-02-2019, 16:27)valdez napisał(a): Już mam diagnozę UPG, a co po za tym, po zdjęciu głowicy, ale walczę z komiksem i na razie wszystko utknęło w miejscu

Płyn chłodniczy Tobie ubywał czy jakieś inne objawy były?

Odpowiedz
valdez
Zarejestrowani

op Tylko płyn do tej pory auto normalnie jeździ źadnych innych objawów ok

Odpowiedz
bologno
Zarejestrowani

Jeśli płynu dużo nie schodziło, tzn, nie lało się sporo na cylinder to są spore szanse, że tylko na wymianie uszczelki pod głowicą się skończy. Przy okazji warto by nowy komplet rozrządu założyć, pasek osprzętu, koniecznie nowe szpilki głowicy i to co mechanik jeszcze zauważy przy okazji roboty. Jeśli planujesz w przyszłości założyć LPG a pojazd ma trochę przejechane, to warto by sprawdzić luzy zaworowe jak już głowica będzie ściągnięta i obejrzeć jej wnętrze. Na częściach nie ma co oszczędzać, lepiej OEM lub z najwyższej półki. Napomnij mechanika, żeby sprawdził szczelność głowicy (plus planowanie oczywiście) i obejrzał bardzo dokładnie tuleje cylindrowe, czy mikro pęknięcia nie ma.

A komisowi nie odpuść. Jeśli masz fakturę i nie minęło dużo czasu od zakupu (dużo km nie przejechałeś) to przy odrobinie starań wygrasz sprawę bo UPG nie jest w końcu elementem eksploatacyjnym i podlega pod wadę ukryta silnika.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-02-2019, 17:37 przez bologno.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości