Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Co lepsze ? - felga stalowa pełna czy strukturalna


kris-pmi
Zarejestrowani

Do Alu jest właśnie z ruchomym kołnierzem. Stał ma zwykłe śruby.

kris-pmi 
Odpowiedz
aariius
Zarejestrowani

(11-09-2018, 21:10)bamil napisał(a): Cena lekko z kosmosu. Za połowę można kupić stalowe a w tej cenie to bez problemu ładne alu. Ale dzięki za przykład.
Też bym wolał alusy, ale jak ja szukałem po kupnie GS III drugiego kompletu na zimę nie znalazłem żadnego kompletu bez wad w rozsądnych dla mnie pieniądzach. Za moje strukturalne z kolpakami w stanie idealnym dałem 650 z przesyłką. Zwykle w stanie idealnym to też koszt koło 100 + cena za kołpaki. Także różnica niewielka a wygląd według mnie o wiele fajniejszy. Chociaż też uważam że ceny to przegięcie za podrapane kołpaki do struktur wołają po 150-200 zł za komplet. Nówki w serwisie w promocji po 100 za sztukę.
Teraz poluje na dobrą cenę na takie kołpaki.
[Obrazek: c4183788772ade38acb026b17e46ed6b.jpg]



(11-09-2018, 22:36)Mateusz66161 napisał(a): Jeszcze jedno pytanie do Was.
Czy stalówki przykręcacie tymi samymi śrubami co alufelgi ? 
Ja mam do alufelg śruby z ruchomym kołnierzem - stożkiem.
Ja mam śruby z kołnierzem i jeżdżę z nimi i w alusach i strukturalnych.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2018, 10:20 przez aariius.)

  GS III 1.4 Tce
 [Obrazek: icon3.png]
 Carminat Tomtom + Europe 1030.9524
Odpowiedz
Mateusz66161
Zarejestrowani

op Kupiłem jednak felgi strukturalne, nówki.

   
   
   

A jak inni robią z tymi śrubami ?
Tych samych używacie do alu i do stalówek ?

Odpowiedz
andrzejwa
Zarejestrowani

Używam tych samych śrub zarówno do alusów jak i do zwykłych stalówek, mam śruby z kołnierzem.

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

(15-09-2018, 06:44)andrzejwa napisał(a): Używam tych samych śrub zarówno do alusów jak i do zwykłych stalówek, mam śruby z kołnierzem.
Trochę bez sensu, stalowe nie potrzebują kołnierzy - są one po to, by podczas dokręcania nie niszczyć aluminium, bo jest ono miękkie. Poza tym śruby od alufelg są dłuższe, bo miejsce dokręcania w feldze aluminiowej jest grubsze.

Odpowiedz
czopochrup
Zarejestrowani

No ja tez mam w schowku do kola zamiennego stalowego oryginalne srub be kolnieza.  Byly juz jak auto kupilem wiec nie bez powodu tam sa xD

Odpowiedz
aariius
Zarejestrowani

W drugą stronę i owszem szkoda niszczyć alusy. Tyle że w opini mojego gumiarza nie ma sensu kupować drugiego kompletu śrub, bo niema żadnego ryzyka z tym związanego. U mnie nic nie obciera w związku z tym że stalowa ma inną grubość w gniazdach śrub. Alusy i struktury oryginalne renault. Ja raz na dwa tygodnie sprawdzam ciśnienie w oponach i stan dokręcania śrub i nigdy nie zdążyło się żebym musiał dokręcać. I też miałem w schowku oryginalne bez kołnierza do dojazdówki.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2018, 16:20 przez aariius.)

  GS III 1.4 Tce
 [Obrazek: icon3.png]
 Carminat Tomtom + Europe 1030.9524
Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Cena śruby to 2,50 zł za sztukę. Śruby powinno wymieniać się co dwa sezony, Niemcy robią to co sezon. Warto oszczędzać?

Odpowiedz
aariius
Zarejestrowani

Pierwsze słyszę o konieczności wymiany śrub. Można prosić o jakieś info gdzie są podane takie zalecenia?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2018, 18:36 przez aariius.)

  GS III 1.4 Tce
 [Obrazek: icon3.png]
 Carminat Tomtom + Europe 1030.9524
Odpowiedz
TomaszB
Moderatorzy

to i ja się podepnę i poproszę o źródło informacji "Niemcy robią to co sezon".

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości