SCENIC III Co lepsze ? - felga stalowa pełna czy strukturalna
(11-09-2018, 21:10)bamil napisał(a): Cena lekko z kosmosu. Za połowę można kupić stalowe a w tej cenie to bez problemu ładne alu. Ale dzięki za przykład.Też bym wolał alusy, ale jak ja szukałem po kupnie GS III drugiego kompletu na zimę nie znalazłem żadnego kompletu bez wad w rozsądnych dla mnie pieniądzach. Za moje strukturalne z kolpakami w stanie idealnym dałem 650 z przesyłką. Zwykle w stanie idealnym to też koszt koło 100 + cena za kołpaki. Także różnica niewielka a wygląd według mnie o wiele fajniejszy. Chociaż też uważam że ceny to przegięcie za podrapane kołpaki do struktur wołają po 150-200 zł za komplet. Nówki w serwisie w promocji po 100 za sztukę. Teraz poluje na dobrą cenę na takie kołpaki. (11-09-2018, 22:36)Mateusz66161 napisał(a): Jeszcze jedno pytanie do Was.Ja mam śruby z kołnierzem i jeżdżę z nimi i w alusach i strukturalnych. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-09-2018, 10:20 przez aariius.) (15-09-2018, 06:44)andrzejwa napisał(a): Używam tych samych śrub zarówno do alusów jak i do zwykłych stalówek, mam śruby z kołnierzem.Trochę bez sensu, stalowe nie potrzebują kołnierzy - są one po to, by podczas dokręcania nie niszczyć aluminium, bo jest ono miękkie. Poza tym śruby od alufelg są dłuższe, bo miejsce dokręcania w feldze aluminiowej jest grubsze.
No ja tez mam w schowku do kola zamiennego stalowego oryginalne srub be kolnieza. Byly juz jak auto kupilem wiec nie bez powodu tam sa xD
W drugą stronę i owszem szkoda niszczyć alusy. Tyle że w opini mojego gumiarza nie ma sensu kupować drugiego kompletu śrub, bo niema żadnego ryzyka z tym związanego. U mnie nic nie obciera w związku z tym że stalowa ma inną grubość w gniazdach śrub. Alusy i struktury oryginalne renault. Ja raz na dwa tygodnie sprawdzam ciśnienie w oponach i stan dokręcania śrub i nigdy nie zdążyło się żebym musiał dokręcać. I też miałem w schowku oryginalne bez kołnierza do dojazdówki.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-09-2018, 16:20 przez aariius.)
Cena śruby to 2,50 zł za sztukę. Śruby powinno wymieniać się co dwa sezony, Niemcy robią to co sezon. Warto oszczędzać?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości