Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Czujniki cofania / parkowania


cpus
Zarejestrowani

Wrzucam wsteczny i sygnał ciągły na wyświetlaczu blisko przeszkoda więc któryś z czujników szwankuje ? Przy takich objawach można podejrzewać walnięty kabel ? Nie mam jeszcze clipa/pyclipa ale w ostateczności popytam u mechaników. Czy odpinając po kolei każdy czujnik od modułu PDC dojdę który jest walnięty ? Auto myłem szprycą dwa tygodnie temu więc raczej już dawno by wyszło przez zalanie, albo jakiś zwierz albo sobie padł z upału. Aby dostać się do modułu trzeba zrywać lewą tapicerkę nadkola w bagażniku ?
Przepraszam ale nie mogę edytować własnego posta. Odpiąłem wtyczkę i komunikat skontroluj system parkowania. Nie miałem przy sobie płynu do styków ale przedmuchałem wtyczkę od dwóch środkowych gdzie sygnalizowało przeszkodę. Po wpięciu problem znikł. Jak znowu się pojawi to ContactX w łapę i przeczyszczę.

Odpowiedz
Slepak1987
Zarejestrowani

(25-04-2019, 15:41)Kulpas napisał(a): Miałem raz podobny przypadek po tym jak dzień wcześniej jeździłem z przyczepką na haku. Następnego dnia tylne czujniki nie działały. Okazało się, że komputer nie rozłączył przyczepki i myślał, że jest nadal podpięta pod fabryczny hak. Podłączyłem przyczepkę jeszcze raz i odłączyłem i czujniki ożyły. Coś w gnieździe od przyczepki było nie tak. Troszkę WD40, kilka razy podpięty i odpięty przewód przyczepki i czujniki żyją do dzisiaj


A skąd auto wie że była przyczepka? Mam też hak i objawy jak pierwszy post Sad

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2024, 21:16 przez Slepak1987.)

Odpowiedz
Kulpas
Zarejestrowani

Problem rozwiązany poprzez odpowiednie kodowanie przez fachowca AutoTkocz w Ostropie na Śląsku. Dokładnych szczegółów nie znam.

Wysłane z mojego SM-S918B przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Slepak1987
Zarejestrowani

"Tak pobieżnie przejrzałem instrukcję montażu tego zestawu to jeden przewód do masy, drugi do wstecznego ewentualnie poprzez wyłącznik trzeci służy do konfiguracji. Konfiguracja przebiega gdy ten przewód jest zwarty. Ustawia się samochód tyłem 50 cm przed ścianą o wysokości min 2,5 m, włącza się zapłon, wrzuca wsteczny i buzerma buczeć max do 100 sek i zrobić na koniec bip. Gdy tak zrobi wyłączasz zapłon i przecinasz ten kabelek konfiguracyjny izolując końcówki. "


W którym miejscu znajdują się te przewody do konfiguracji?

Odpowiedz
Slepak1987
Zarejestrowani

Przepalona była żarówka mgielnego światła, do tego do gniazda haka kontakt spray i kilka razy podpiąłem i odpiąłem platformę z rowerami, pomacalem dwa środkowe czujniki parkowania i czujniki ożyły :P

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości