Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III Olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Jaki miernik ciśnienia sprężania ?


ko-ma
Zarejestrowani

Tam nie ma żadnego ryzyka. Solidnie ścisnąć przewód (gumowy, więc elastyczny) kilkanaście razy. Wiem, że dostęp nie za dobry, ale metoda, zaręczam, skuteczna (a np. w silniku C14NZ Opla - jedyna). Dobrze, jeśli samochód stoi nieco "z górki" przodem niżej.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • cpus
cpus
Zarejestrowani

op @ ko-ma Jako ryzykowne miałem namyśli to co napisałeś o jeżdżeniu z nieodpowietrzonym silnikiem. Nie mam wiedzy mechanika i nawet jakbym doprowadził do każdorazowego otwierania termostatu to nie byłbym pewny, że w głowicy nie ma poduszki powietrznej i coś się tam nie przegrzewa ;) Mieszkam w bloku a garaż znajomego już opuściłem więc nie chcę wracać i robić z powrotem zamieszania. Żeby dostać się do tych węży od dołu to muszę odkręcić osłonę silnika. Pogoda i warunki na dworzu teraz nie sprzyjają takim akcjom więc podsumowując niech fachowiec zakończy moją robotę Biggrin Ale dzięki za info bo przyda mi się ta wiedza na przyszłość.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości