Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SCENIC III mam coś takiego co to


adi84
Zarejestrowani

Ja nigdy takiego czegoś nie widziałem.

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

No i interpunkcja.. bo aż oczy bolą.

Odpowiedz
Highwayman1990
Zarejestrowani

Wystarczy chwilę poszukać w internecie, ale lepiej liczyć na gotowe. Proszę bardzo. Benzyne lub bioetanol możesz lać niezależnie od proporcji w baku. Samochód będzie jeździł. Nie znalazłem nic o przełączniku. Modyfikacja dotyczy wyłącznie oprogramowania, nie ma zadnych przeróbek mechanicznych. Takie paliwo ogólnie lepiej się spala stąd możesz odczuwać efekty lepszego nagrzewania. Niestety cena to jakieś 20 groszy taniej niż normalna benzyna, stąd nikt tego nie sprzedaje prawie, bo nikt tego nie kupuje.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Highwayman1990 za ten post post:
  • woker34a
woker34a
Zarejestrowani

op Witam przepraszam jak ktos poczul sie urazony
Nie nie czekam na gotowe wiem ze moge jeździć  na pb95 i e85 tylko mnie ciekawi cz owy przycisk mam wloczyc czy wyloczyc zeby czegoś  nie popsuć czy na wloczonym przycisku jeżdżę  na pb95 i na odwrót  na e85 czy na obydwuch paliwach czy zeby wkoncu jezdzic na pb95 lub e85 poprostu wyłączam  i korzystam chcialbym to sprecyzować 

Przegladajac forum ktos tu mial przycisk taki sam w srodku obok wyłącznika esp to cale forum sie nabijalo niezle z tego pana bo sie chcial zapytać co to za przelocznik


Pozdrawiam i dziękuję zaangażowanie

Odpowiedz
Mati
Zarejestrowani

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/ta...-e85/2jk3e

Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM  
///  Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM  ///  Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM  ///
Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Mati za ten post post:
  • sylfon
woker34a
Zarejestrowani

op Witam dziękuję za linka ale takich artykułów to przeczytałem wszystkie jakie są dostępne nie chodzi mi o zasadę tylko instrukcje obsługi jutro dzwonię do serwisu jak to nie pomoże to skontaktuje się z Panią z Niemiec która sprzedawała scenic już ja namierzylem Facebooku jak nie to z niemieckim serwisem Reni coś muszę ustalić czy jeździć na włączonym czy wyłączonym jak narazie w sobotę wylaczylem i spalanie  wzrosło o 2l/100km jutro włączę instalację i zobaczę czy jest różnica

Odpowiedz
woker34a
Zarejestrowani

op Witam bylem w serwisie renault tam dowiedziałam  ze mam to wyłączyć  i jeździć  do mometu aż  mi blok pęknie najlepiej jakby najszybciej  się  pozbył  samochodu bo te silniki tak mają  150 tyś  i odrazu pęka  czy będę  dbał  czy nie i tak pęknie a pozatym dowiedzialem sie o calej histori samochodu ostatni wpis w serwisie byl w czerwcu tego roku czyli ktos serwisowal w reno do konca i sumienie na orginalnuch czesciach ale to tylko w Niemczech pozdrawiam

Odpowiedz
jarpen
Zarejestrowani

No widzisz i brawo dla Ciebie. Jedna wizyta s tyle ważnych informacji Biggrin

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Widzę, że ludzie coraz większe głupoty wynajdują.
Po kolei: samochód jest przystosowywany do pracy na etanolu jako podstawowym paliwie poprzez wymianę przewodów paliwowych na odporne na działanie etanolu + zamontowanie dodatkowego sterownika z zapisanymi mapami wtrysku dla tego paliwa ( bo inna oktanowość, wartość opałowa i charakter spalania ).
I w zasadzie to wszystko. Zalewa się do zbiornika etanol, wciska guzik sterownika - i jedzie.
Przy tankowaniu czystej benzyny - pracuje sterownik fabryczny, Przy jeździe na mieszance paliw - w zasadzie stosuje się sterownik do etanolu, gdy jest go ponad 50%.
Żaden blok nie pęka, co najwyzej pojawiają się czasami problemy z nieoryginalnymi częściami narażonymi na kontakt z paliwem (działanie korozyjne).
Cała Brazylia jeździ na bioetanolu, to tam podstawowe i dotowane od lat paliwo - i jakoś masakry technicznej nie zanotowali.
Dla niedowiarków - przypominam, ze opd lat benzynówkami jeździmy na paliwie z dość znacznym dodatkiem biokomponentów - tylko mało kto o tym wie Biggrin

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • adi84, robii, woker34a




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości