tr4ffic
18
0
4
0
SC II ph I
2003
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Jaworzno
tr4ffic
Zarejestrowani
— 27-01-2017, 21:47
ASO naprawiają tam gdzie im wygodnie tylko naprawy gwarancyjne zawsze idą na nówkach. Maszyny można mieć najlepsze a jak części padaka to i tak lipa będzie .
Reklamuj turbinę , przy składani reklamacji zaznacz ,że silnik jest po remoncie z nową pompą oleju itd to będą musieli się nagimnastykować . proponuję dodać, że w ramach reklamacji chcesz 2gą turbine a kosztu montażu/demontażu weźmiesz na siebie "to zawsze działa: :-D. Jak się będą stawiać poproś o protokół z doważenia i drąż temat dalej.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi tr4ffic za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to tr4ffic for this post
• haszczurur
haszczurur
2,415
22
682
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Są już poinformowani, od czasu kiedy usłyszałem turbinę samochód stoi nie ruszany. Jak brałem od nich turbinę to mówiłem, że mam drugi silnik, nowe panewki i pompę oleju. Oni wiedzą, że mam pojęcie na temat montażu, o zalaniu turbiny olejem itd.
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 27-02-2017, 11:36
op
A co myslicie o zakupie uzywanego turbo? Ceny ok 700-800 zl. Ciezki wybor.
wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
maciej1486
20,832
22
2242
237
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Ja jestem za regenerowanym z gwarancja.
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
haszczurur
2,415
22
682
532
SC II ph I
2004
1.9 dCi 120KM, 2003-2009
Warszawa
Akurat w przypadku turbiny nie jesteś w stanie sprawdzić w jakim jest stanie i ile jeszcze wytrzyma. To znaczy można ją sprawdzić ale trzeba rozebrać i obejrzeć w jakim stanie są poszczególne podzespoły. Tylko, który sprzedawca się na to zgodzi do tego dochodzi koszt ponownego ustawienia. Jeżeli zaś chodzi o regenerację musi być przeprowadzona na częściach renomowanych firm np. Melett do tego dochodzi precyzyjne ustawienie.
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 27-02-2017, 19:19
op
No akurat ja nie mam zmiennej geometrii wiec tylko wywazanie, ale martwi mnie to co pisal tr4affic czyli potencjalne pekniecie muszli od strony cieplej. Wtedy albo aliexpress i czekanie kilkanascie dni i zagadkowa jakosc muszli (choc ze w ogole sa to dziwne) albo uzywana walnieta i przekladanie bebechow. Tak czy owak nie jest zle bo skarbowka ma mi zwrocic z pita za regeneracje, wiec trzymam ja za slowo
wysłano z HTC 820
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2017, 19:19 przez diabel.)
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 25-04-2017, 10:30
op
(27-01-2017, 21:47)tr4ffic napisał(a): ASO naprawiają tam gdzie im wygodnie tylko naprawy gwarancyjne zawsze idą na nówkach. Maszyny można mieć najlepsze a jak części padaka to i tak lipa będzie .
Reklamuj turbinę , przy składani reklamacji zaznacz ,że silnik jest po remoncie z nową pompą oleju itd to będą musieli się nagimnastykować . proponuję dodać, że w ramach reklamacji chcesz 2gą turbine a kosztu montażu/demontażu weźmiesz na siebie "to zawsze działa: :-D. Jak się będą stawiać poproś o protokół z doważenia i drąż temat dalej.
Ja zrobilem tam gdzie robi ASO. Oddalem swoja z popekanym twin scrollem i wzialem inna z niewiele mniej popekanym i informacja ze wszystkie sa popekane. Poskladane. Turbo pod wzgledem mocy raczej w porzadku, ale od 1500 obrotow zaczyna sie lekkie wyciw i tak trwa opoki silnik nie zagluszy. Nie wiem czy to kwestia niedowazenia ukladu wirujacego czy wlasnie tego peknietego zeliwa. Stara tez halasowala ale od 2500 obrotow.
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-04-2017, 10:30 przez diabel.)
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
|