Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SII PHI 2.0 16V wymiana uszczelki miski olejowej silnika


Kacper2.0T
Zarejestrowani

wymieniałem u mnie, nie bawiłem sie w zadne sylikony które wcześniej czy później olej rozpusci. Normalnie masz dostepną uszczelkę w ASO.
Dokręcasz miske z odpowiednim momentem i po bólu

Odpowiedz
domel2-5
Zarejestrowani

Mnie czeka wymiana uszczelki pod miską olejową. Prawdą jest że trzeba opuszczać sanki po stronie pasażera lub rozbierać zawieszenie ?

Pozdrawiam

Odpowiedz
Lionel2000
Zarejestrowani

Online
Ja u siebie wstawiałem CORTECO 023717P zgodna z oryg. 8200282199.
Z tego co pamiętam to trzeba opuścić sanki.
Jak już będziesz wymieniał to warto przy okazji wyczyścić smok.

Odpowiedz
domel2-5
Zarejestrowani

Oki, dzięki za info.

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

W 2.0 16V lubi się telepać i stukać/rezonować podczas pracy silnika plastykowa przegroda komory korbowej (ażurowa przekładka pomiędzy miską olejową a wałem). Przegroda przykręcana jest jedną śrubą a w dwóch miejscach na zatrzask. Miejsca zatrzasku (wypusty na obudowie pompy olejowej) wyrabiają się z czasem (widoczny połysk na styku) i przegroda nam cudnie drga i gra. U siebie zrobiłem moda w postaci sprężyny z cienkiej twardej blachy (ok 0,5 mm) i skasowałem luz. Nastała cisza tzn normalna praca silnika.

W 1.6 ta przegroda ma inny kształt i jest przykręcona w kilku miejscach.

Uszczelka w oryginale coś ok 80 zł i koniecznie Victor Reinz w kilku miejscach wskazanych w instrukcji.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-09-2020, 22:21 przez Przemek7.)

Odpowiedz
Fazor
Zarejestrowani

Koledzy i Koleżanki! Do Scenica ll pH.2 2.0T taka sama uszczelka i procedury jak do 2.0?

Odpowiedz
czarek1212
Zarejestrowani

Sanki trzeba opuszczać do wymiany uszczelki miski olejowej?

Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości