Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

SWAP 1.6 na 2.0T


michumal
Zarejestrowani

Nie chcę się pastwić, ale to nawet nie jest Grand, sprzedający wie prawie wszystko o tej furze...

Scenic II Ph I 2006 2.0 16V automat
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi michumal za ten post post:
  • Fyox
Fyox
Zarejestrowani

A co wy tam wiecie o zabijaniu.
Normalnie środek ideał. W zawiasie cisza. Grand z krótkimi szybkami z tyłu. No i odpala.
Nie no jaja sobie robię.
A tak na poważnie.
To poszedł szybciej niż większość Diesla w idealnym stanie.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Fyox za ten post post:
  • michumal
maciej1486
Zarejestrowani

Online
Niedlugo na olx w calosci bedzie

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi maciej1486 za ten post post:
  • Fyox
siwusek216
Zarejestrowani

Online
Tak żeby zobrazować koszty swapa wrzucam kosztorys kolegi z forum Audi. Swap w "starym" Audi Coupe z 2.8V6 na 4.2V8


Arrow SWAP zakonczony, krotkie podsumowanie zdjeciowe dolacze jak ogarne juz auto do zdjec...tymczasem kosztorys, na przełamanie mitów o swapach za 13tys. no chyba że ktoś robi po łebkach... Street Lane Garage and Tuned by NIUTON, wielkie dzięki za przyłożenie się do roboty z największą starannością...cyferkowo dla zboczuchów 341.5KM i 417Nm przy warunkach 32stopni na zewnatrz i 45 stopni w dolocie...

SWAP V6 AAH/CBR na V8 AHC/CBR = 23740pln
-750gbp @ 5.90pln kompletny silnik v8 ahc = 4450pln
-0800pln transport silnika z UK do SLG
-0480pln zwiezienie laweta auta do SLG
-0100pln obudowy gorne silnika v8
-2616pln serwis silnika v8
-0800pln robocizna serwisu silnika v8
-0625pln zamach-sprzeglo b7v8 - niewykorzystane
-0140pln rozrusznik b7v8 - niewykorzystane
-0920pln sprzeglo sachs b7v8 - niewykorzystane
-2200pln Sprzegło sachs + zamach CNC
-3600pln EMU, strojenie i podlaczanie kabli
-0600pln hamownia, EmuBT, sonda szerokopasmowa
-1320pln uruchomienie klimy R134A z R13
-1640pln czesci do swapa + plyny ustrojowe i inne drobne w tym paliwo
-1100pln przerobienie 2/3 wydechu
-0400pln dolot fi 90mm
-1500pln wyjecie v6 i osadzenie v8
-0450pln paliwo wawka i powrot

Ze szczegółami nie ma sie co rozpisywać :P
- przerobienie sanek z aah SLG
- poduszki silnika z fiata 137,
- chłodnica przerobiona z AAH (nissens nowy)
- wentylatory 3 szt
- puszka dolotu dół fabryczny bez klapek , góra z cabrio 1.8 CFL
- rura łącząca 90mm SLG
- sterowanie silnika EMU
- hamowanie w STW Center

Odczucia po odebraniu auta:

...wracalo sie inaczej, jazda dupowozem w postaci Fiata Punto zrobila swoje...odzwyczailem sie od modzonego auta, ale nie jest tez najgorzej, po 200KM zaczalem sobie przypominac. Jakims szatanem drogowym, nie jest ale elastycznosc ma jak narazie bajeczna w odczuciach 140-200 w kilka sekund robi robote, nie ukrywam, ze nie liczylem sie az z takim wydatkiem, ale mysle ze z czasem natura dusigrosza da mi odetchnac i zaczne sie cieszyc pelnia posiadania takiego auta bez przypominania sobie o poniesionych nakladach....podczas 380KM drogi spalił ok. 38 litrów bo wskazówka spadła poniżej połowę na wskazniku wiec spalanie w trasie mieszanej ok.11l/100km bo pierwsze 40 km było zółwim tempem w korkach i do 80km/h

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Chore pieniądze, po za tym koszty namnożone ponad granice logiki i zdrowego rozsądku. Z tej rozpiski wynika, że za każde podejście do silnika mechanik liczył sobie nie małą kasę. Serwis silnika, dowiezienie, przewiezienie, podwiezienie, przełożenie, swap, dostrojenie człowieku na to jest jedno określenie WYDOJENIE.

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi haszczurur za ten post post:
  • funkoval, Fyox




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości