op
Witam wszystkich raz jeszcze
Mam pierwszą prośbę do doświadczonych użytkowników tegoż modelu. Mianowicie stare auto się posypało, prawdopodobnie UPG a że warte tyle co 4-pak, nie warto robić...
Chwilę posiedziałem na różnych portalach i tak oto trafił się do sprzedaży za 2800 (cena do negocjacji jeszcze)scenic 1.6 16v z LPG założonym zeszłęgo roku w październiku, gościu twierdzi, że sprzedaje gdyż otrzymał służbowe auto (mniejsza z tym)... co o tym aucie? wygląda na nie bite(miernikiem nie sprawdzałem) lecz po stanie blachy jest naprawdę ok, w aucie zrobiony ukł. kierowniczy, wymieniony rok temu rozrząd, lambda, cały wydech - niby fajnie, lecz czas przejść do mankamentów, świeci się kontrolka ABS ( pomimo kiepskiej pogody) nie było gdzie sprawdzić czy działa (być może jeszcze jutro sprawdzę), linka ręcznego do podciągnięcia, wymiana silniczka od szyb od strony pasażera (obecny właściciel dorzuca) i do odpowietrzenia hamulce bo strasznie nisko bierze, silnik pracuje równo na gazie jak i benzynie,sprzęgło bierze bardzo nisko i tu moje pytanie czy to normalne? w zbiorniczku wyrównawczym brak bąbelków i z tyłu za kołem mniej więcej w narożniku bagażnika zrobiona większa zaprawka gdyż była tam dziura, ale jest to dość dobrze zrobione... na co powinienem zwrócić jeszcze uwagę? jakieś słabe strony tego auta? z tego co się zorientowałem to ponoć tylną belkę lubi szlaq trafić, jak to sprawdzić? z resztą myślę że sobie poradzę, jeśli da się coś samemu naprawić i nie jest to trudne, to dam radę ale gdy będzie trzeba użyć podnośnika lub mieć dostęp do kanału to już może być problem.
Mam pierwszą prośbę do doświadczonych użytkowników tegoż modelu. Mianowicie stare auto się posypało, prawdopodobnie UPG a że warte tyle co 4-pak, nie warto robić...
Chwilę posiedziałem na różnych portalach i tak oto trafił się do sprzedaży za 2800 (cena do negocjacji jeszcze)scenic 1.6 16v z LPG założonym zeszłęgo roku w październiku, gościu twierdzi, że sprzedaje gdyż otrzymał służbowe auto (mniejsza z tym)... co o tym aucie? wygląda na nie bite(miernikiem nie sprawdzałem) lecz po stanie blachy jest naprawdę ok, w aucie zrobiony ukł. kierowniczy, wymieniony rok temu rozrząd, lambda, cały wydech - niby fajnie, lecz czas przejść do mankamentów, świeci się kontrolka ABS ( pomimo kiepskiej pogody) nie było gdzie sprawdzić czy działa (być może jeszcze jutro sprawdzę), linka ręcznego do podciągnięcia, wymiana silniczka od szyb od strony pasażera (obecny właściciel dorzuca) i do odpowietrzenia hamulce bo strasznie nisko bierze, silnik pracuje równo na gazie jak i benzynie,sprzęgło bierze bardzo nisko i tu moje pytanie czy to normalne? w zbiorniczku wyrównawczym brak bąbelków i z tyłu za kołem mniej więcej w narożniku bagażnika zrobiona większa zaprawka gdyż była tam dziura, ale jest to dość dobrze zrobione... na co powinienem zwrócić jeszcze uwagę? jakieś słabe strony tego auta? z tego co się zorientowałem to ponoć tylną belkę lubi szlaq trafić, jak to sprawdzić? z resztą myślę że sobie poradzę, jeśli da się coś samemu naprawić i nie jest to trudne, to dam radę ale gdy będzie trzeba użyć podnośnika lub mieć dostęp do kanału to już może być problem.