diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 17-01-2017, 10:04
@ PRZEMO dusze sprzedam za takiego. Jeszcze jakby F4R dawali
wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
hubert
79
0
9
51
SC III ph II
2015
Energy dCi 130KM, od 2013
Warszawa
hubert
Zarejestrowani
— 17-01-2017, 10:05
•
PRZEMO
32,337
67
7849
19,623
SC III ph II
2015
2.0 dCi 160KM, 2014-2016
Czaniec k/B-B
PRZEMO
Administratorzy
— 17-01-2017, 10:06
op
Oj tam jeszcze w 2.0 dci lub 3.0 dci ewentualnie benzyna 300KM z megane nowego co wejdzie
mobilnie
Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.
Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
•
Markus
7,870
31
5386
3,072
SC II ph II
2008
1.9 dCi 130KM, 2003-2009
Toszek
Markus
Zarejestrowani
Online
— 17-01-2017, 10:10
Oddam nerkę, przeżyję, że mało miejsca z tyłu (dla dzieci obecnie w sam raz), ale coraz bardziej mi się podoba
Chyba poczekam na lifta
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 17-01-2017, 10:19
(17-01-2017, 10:06)PRZEMO napisał(a): Oj tam jeszcze w 2.0 dci lub 3.0 dci ewentualnie benzyna 300KM z megane nowego co wejdzie
mobilnie Ciekawe co wsadza pod maske: czy zrobia z 1.6 turboodkurzacz jak Peugeot 308 GTi 272KM czy moze pojda po rozum do glowy i wroci 2.0 w jakiejs nowej odslonie? Nie zdziwilbym sie, do Nissana X-Traila wraca wlasnie 2.0 dCi 177 KM a to moga byc przymiarki pod najmocniejszego diesla w Talismanie. Niestety ale downsizing stoi pod sciana i kwiczy, bo pojemnosci spadaja dwukrotnie, a spalanie co najwyzej o jeden dwa litry. Cierpi trwalosc i portfel przy naprawach.
wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
funkoval
14,278
42
2122
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 17-01-2017, 14:36
(17-01-2017, 10:19)diabel napisał(a): Niestety ale downsizing stoi pod sciana i kwiczy, bo pojemnosci spadaja dwukrotnie, a spalanie co najwyzej o jeden dwa litry. Cierpi trwalosc i portfel przy naprawach.
Na dwóch silnikach będących przykładem downsizingu zrobiłem 230 tysięcy km, łącznie mają nakręcone grubo ponad 340 kkm.
Nie siadło w nich nic, co miałoby związek ze zmniejszeniem pojemności bez utraty mocy.
Jeśli masz informacje, że małe silniki siadają z uwagi na wysilenie, to podziel się
•
diabel
1,169
5
1498
1,186
SC II ph I
2004
2.0 i 16V T 163KM, 2003-2009
Będzin
diabel
Zarejestrowani
— 17-01-2017, 22:24
Chociazby w 1.2 tCe byly przypadki zatarcia silnika, bo gromadzil sie nagar, bo zastosowano bezposredni wtrysk, bo to daje lepsze osiagi mniejsze spalanie bla bla bla. 1.4 TSI VW to pasmo nieustajacych porazek. Ja nie mowie, ze to wina tylko i wylacznie downsizingu- ale ten wymusza nowe technologie, wiecej osprzetu- a kazdy oczekuje ze cena sie nie zmieni, wiec sila rzeczy trzeba gdzies przyoszczedzic. Wiec taka sama awaria w zwyklej benie wolnossacej bedzie do zniesienia, ale juz w hipernowoczesnym silniku z turbo i DI spowoduje wieksze spustoszenie i koniecznosc wymiany wiekszej ilosci elementow.
wysłano z HTC 820
Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.
Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
•
funkoval
14,278
42
2122
1,550
INNY
2015
INNY
Warszawa / Mazury
funkoval
Specjalisci
— 18-01-2017, 03:13
(17-01-2017, 22:24)diabel napisał(a): Chociazby w 1.2 tCe byly przypadki zatarcia silnika, bo gromadzil sie nagar, bo zastosowano bezposredni wtrysk, bo to daje lepsze osiagi mniejsze spalanie bla bla bla. 1.4 TSI VW to pasmo nieustajacych porazek.
Bezpośredni wtrysk paliwa to nie downsizing, ale nawet przyjmując, że tak - to jaki jest związek między nagarem w układzie dolotowym czy wydechowym a zatarciem?
1.4 TSI jako pasmo porażek to może i fajne hasło, ale które z jego - z pewnością licznych - awarii są związane z downsizingiem? Ja znam dwa powody do narzekania na ten silnik: rozciągnięty łańcuch rozrządu (takie ryzyko występuje też w 2.0 dCi M9R) i pierścienie olejowe (też nie ma związku z downsizingiem). U mnie wystąpił akurat ten pierwszy przypadek.
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi funkoval za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to funkoval for this post
• ryjas
Veen
149
0
77
54
SC II ph I
2003
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Toruń
Veen
Zarejestrowani
— 20-01-2017, 20:08
1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Veen za ten post post:1 użytkownik postawił Thank You to Veen for this post
• PRZEMO
kamilek93
552
0
58
25
SC III ph I
2012
1.4 TCe 16v 130KM, 2009-2011
Lubartów
Czekamy na test
Ciekawe czy z testu zrobi cyrk tak jak to było w przypadku Talismana, lub z awarii Espace (Volvo S90 też się zepsuło)
P.S ten post powinien trafić do "Scenic w mediach", przepraszam za błąd.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-01-2017, 13:11 przez kamilek93.)
•
|