Scenic 2016


diabel
Zarejestrowani

[Obrazek: 61fb319d54fd49ec6ac78b5de17e1bb7.jpg]
@PRZEMO dusze sprzedam za takiego. Jeszcze jakby F4R dawali Biggrin

wysłano z HTC 820

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
[-] 3 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi diabel za ten post post:
  • A2-eR11, Fyox, michaldck
hubert
Zarejestrowani

(17-01-2017, 10:04)diabel napisał(a): [Obrazek: 61fb319d54fd49ec6ac78b5de17e1bb7.jpg]
@PRZEMO dusze sprzedam za takiego. Jeszcze jakby F4R dawali Biggrin

wysłano z HTC 820


Petarda

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Oj tam jeszcze w 2.0 dci lub 3.0 dci Biggrin ewentualnie benzyna 300KM z megane nowego co wejdzie

mobilnie

Scenic III 2,0 dCi 160KM 380 Nm
Grand Scenic III 1,6 dCi 130KM 320 Nm  

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

IV OGÓLNOPOLSKI ZLOT MIŁOŚNIKÓW RENAULT SCENIC - ZAPRASZAMY
Odpowiedz
Markus
Zarejestrowani

Online
Oddam nerkę, przeżyję, że mało miejsca z tyłu (dla dzieci obecnie w sam raz), ale coraz bardziej mi się podoba Biggrin
Chyba poczekam na lifta Biggrin

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

(17-01-2017, 10:06)PRZEMO napisał(a): Oj tam jeszcze w 2.0 dci lub 3.0 dci Biggrin ewentualnie benzyna 300KM z megane nowego co wejdzie

mobilnie
Ciekawe co wsadza pod maske: czy zrobia z 1.6 turboodkurzacz jak Peugeot 308 GTi 272KM czy moze pojda po rozum do glowy i wroci 2.0 w jakiejs nowej odslonie? Nie zdziwilbym sie, do Nissana X-Traila wraca wlasnie 2.0 dCi 177 KM a to moga byc przymiarki pod najmocniejszego diesla w Talismanie. Niestety ale downsizing stoi pod sciana i kwiczy, bo pojemnosci spadaja dwukrotnie, a spalanie co najwyzej o jeden dwa litry. Cierpi trwalosc i portfel przy naprawach.

wysłano z HTC 820

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(17-01-2017, 10:19)diabel napisał(a): Niestety ale downsizing stoi pod sciana i kwiczy, bo pojemnosci spadaja dwukrotnie, a spalanie co najwyzej o jeden dwa litry. Cierpi trwalosc i portfel przy naprawach.

Na dwóch silnikach będących przykładem downsizingu zrobiłem 230 tysięcy km, łącznie mają nakręcone grubo ponad 340 kkm.
Nie siadło w nich nic, co miałoby związek ze zmniejszeniem pojemności bez utraty mocy.
Jeśli masz informacje, że małe silniki siadają z uwagi na wysilenie, to podziel się Biggrin

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

Chociazby w 1.2 tCe byly przypadki zatarcia silnika, bo gromadzil sie nagar, bo zastosowano bezposredni wtrysk, bo to daje lepsze osiagi mniejsze spalanie bla bla bla. 1.4 TSI VW to pasmo nieustajacych porazek. Ja nie mowie, ze to wina tylko i wylacznie downsizingu- ale ten wymusza nowe technologie, wiecej osprzetu- a kazdy oczekuje ze cena sie nie zmieni, wiec sila rzeczy trzeba gdzies przyoszczedzic. Wiec taka sama awaria w zwyklej benie wolnossacej bedzie do zniesienia, ale juz w hipernowoczesnym silniku z turbo i DI spowoduje wieksze spustoszenie i koniecznosc wymiany wiekszej ilosci elementow.

wysłano z HTC 820

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(17-01-2017, 22:24)diabel napisał(a): Chociazby w 1.2 tCe byly przypadki zatarcia silnika, bo gromadzil sie nagar, bo zastosowano bezposredni wtrysk, bo to daje lepsze osiagi mniejsze spalanie bla bla bla. 1.4 TSI VW to pasmo nieustajacych porazek.

Bezpośredni wtrysk paliwa to nie downsizing, ale nawet przyjmując, że tak - to jaki jest związek między nagarem w układzie dolotowym czy wydechowym a zatarciem?
1.4 TSI jako pasmo porażek to może i fajne hasło, ale które z jego - z pewnością licznych - awarii są związane z downsizingiem? Ja znam dwa powody do narzekania na ten silnik: rozciągnięty łańcuch rozrządu (takie ryzyko występuje też w 2.0 dCi M9R) i pierścienie olejowe (też nie ma związku z downsizingiem). U mnie wystąpił akurat ten pierwszy przypadek.

Odpowiedz
Veen
Zarejestrowani

Online
(17-01-2017, 10:05)hubert napisał(a):
(17-01-2017, 10:04)diabel napisał(a): [Obrazek: 61fb319d54fd49ec6ac78b5de17e1bb7.jpg]
@PRZEMO dusze sprzedam za takiego. Jeszcze jakby F4R dawali Biggrin

wysłano z HTC 820


Petarda
Jeździł bym Biggrin Biggrin Biggrin

Zajrzyj tutaj:  Scenic II PH I 2.0 16V '05

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Veen za ten post post:
  • PRZEMO




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości