op
Witam wszystkich,
Samochód miał problem z nierówną pracą ( tracił moc, nie chciał się rozpędzać, dławił się i potrafił zgasnąć)
Na początku wyświetlał się błąd Start Stop do kontroli po czym pewnego dnia samochód nie odpalił pojechałem do znajomego mechanika, powiedział ze akumulator umarł (wsadzili nowy) było nieco lepiej ale dalej samochód nie chciał jeździć.
Później wyświetlił się błąd żeby sprawdzić układ wydechowy ( myślałem ze to może cos z katalizatorem ), okazało się ze jest coś nie tak z rozrządem (diagnozę postawił Serwis Renault). W którym nie zdecydowałem się na naprawę ponieważ koszt naprawy u nich był bardzo wysoki.
Zleciłem naprawę Serwisowi Bosch po ówczesnym przedstawieniu sytuacji i powiedzeniu co zalecił Serwis Renault.
Rzekomo warsztat sprawdził rozrząd i powiedzieli że z łańcuchem jest wszystko dobrze, tylko pompa paliwa jest zepsuta.
Wymienili pompę paliwa po czym auto dalej nie jeździ i dołożyli teraz jednak że łańcuch rozrządu jest ekstremalnie zużyty (obcierał napinacz jakieś tam rolki że przy wymianie oleju było widać drobinki metalu.
za wymianę pompy z czyszczeniem zawołali 5.000 zł (nowa pompa z robotą )
Teraz za wymianę rozrządu woła warsztat dodatkowo 2.500 zł
łącznie 7.500zł
I teraz takie pytanie do fachowców.
Ponieważ warsztat (Serwis Bosch) obstaje przy tym że pompa paliwa miała wpływ na to że zepsuł się rozrząd. I oczywiście że ich pierwsza diagnoza co do zepsutej pompy była poprawna. Jaki ma wpływ pompa paliwa na zepsucie się rozrządu ?
??? czy jest to możliwe że pompa paliwa popsuła rozrząd ???
Czy to tylko próba wyłudzenia pieniędzy za ich błędną diagnozę i naprawę ?
Proszę o odpowiedź i radę co powinienem zrobić w takiej sytuacji ?
Dodam tylko że samochód ma przejechane 65.000km
Pozdrawiam
Samochód miał problem z nierówną pracą ( tracił moc, nie chciał się rozpędzać, dławił się i potrafił zgasnąć)
Na początku wyświetlał się błąd Start Stop do kontroli po czym pewnego dnia samochód nie odpalił pojechałem do znajomego mechanika, powiedział ze akumulator umarł (wsadzili nowy) było nieco lepiej ale dalej samochód nie chciał jeździć.
Później wyświetlił się błąd żeby sprawdzić układ wydechowy ( myślałem ze to może cos z katalizatorem ), okazało się ze jest coś nie tak z rozrządem (diagnozę postawił Serwis Renault). W którym nie zdecydowałem się na naprawę ponieważ koszt naprawy u nich był bardzo wysoki.
Zleciłem naprawę Serwisowi Bosch po ówczesnym przedstawieniu sytuacji i powiedzeniu co zalecił Serwis Renault.
Rzekomo warsztat sprawdził rozrząd i powiedzieli że z łańcuchem jest wszystko dobrze, tylko pompa paliwa jest zepsuta.
Wymienili pompę paliwa po czym auto dalej nie jeździ i dołożyli teraz jednak że łańcuch rozrządu jest ekstremalnie zużyty (obcierał napinacz jakieś tam rolki że przy wymianie oleju było widać drobinki metalu.
za wymianę pompy z czyszczeniem zawołali 5.000 zł (nowa pompa z robotą )
Teraz za wymianę rozrządu woła warsztat dodatkowo 2.500 zł
łącznie 7.500zł
I teraz takie pytanie do fachowców.
Ponieważ warsztat (Serwis Bosch) obstaje przy tym że pompa paliwa miała wpływ na to że zepsuł się rozrząd. I oczywiście że ich pierwsza diagnoza co do zepsutej pompy była poprawna. Jaki ma wpływ pompa paliwa na zepsucie się rozrządu ?
??? czy jest to możliwe że pompa paliwa popsuła rozrząd ???
Czy to tylko próba wyłudzenia pieniędzy za ich błędną diagnozę i naprawę ?
Proszę o odpowiedź i radę co powinienem zrobić w takiej sytuacji ?
Dodam tylko że samochód ma przejechane 65.000km
Pozdrawiam
pio555 napisał 04-10-2021, 16:51:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami. Pierwszy post zgodnie z regulaminem pkt.4 powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach. http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-10-2021, 16:51 przez pio555.)