Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III 1.5 DCI prośba o poradę.


FanRenault89
Zarejestrowani

(27-03-2019, 15:12)pio555 napisał(a):
(27-03-2019, 14:45)sabes napisał(a):
(25-03-2019, 21:06)Grzegorz Łubieński napisał(a): Auto z takim przebiegiem jeśli wszystko jest ok powinno kosztować powyżej 25 tyś
Przesadziłeś i to zdrowo z tą ceną. Te silniki mają taką a nie inną opinię i nikt tego nie zmieni,poza tym klekot już jest od dłuższego czasu tańszy w zakupie,i to jest auto z 2009r już więc sam chyba rozumiesz.

Realna kwota to coś w granicach 20k.
jedz pooglądaj te po 20 tyś zmienisz zdanie
dobre auto niezależnie z jakim motorem musi kosztować koniec kropka.
to że nasz rynek zawalony jest szrotem z zachodu gdzie przeważają 1,5 dci bo sa najtańsze bo nie spełniają normy spalin euro 5
weź sobie takie same auto tylko z rocznika 2011 w górę które już spełnia normę i zobaczysz cenę...nikt za darmo Ci go nie odda... a to ten sam silnik tylko inny rodzaj FAP-a
a ze u nas jest społeczeństwo głupie i wierzy w liczniki i chce być oszukiwana to kupuje właśnie takie perełki po 20 tyś z niskim przebiegiem
Znaleźć za 20 tyś. Można ale trzeba iść na kompromisy. 16900 za przebieg tak jak mówi autor wątku... Wątpliwe

Wysłane z mojego G3121 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
sabes
Zarejestrowani

Jeździłem i oglądałem poniżej tej ceny i w granicach 20k i trafiałem na auta zadbane jak i nie. Ale nikt nie da za scenica 1.5 z 09roku takich pln jak podajecie. Wiecie sami jaką opinią cieszą się silniki 1.5 i 1.9dci i ludzie boja się kupować te auta. Sam kupiłem auto z 2011r i klekoty 1.5dci właśnie oscylują w przedziale 25k.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-03-2019, 23:38 przez sabes.)

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

Polska to dziwny kraj. Auta mamy lepsze i tańsze niż na zachodzie. Choć większość z nich z tamtąd sprowadzono....

Odpowiedz
vonferek
Zarejestrowani

Moja żona jeździ już drugim Modusem 1.5dci tylko miasto i żadnych problemów. Oprócz tego w naszej historii Renault użytkujemy już drugiego SC z 1.5dci a poprzednim SC II z tym silnikiem przejechaliśmy 160000 km taniej i przyjemnej eksploatacji. Nigdy żadnych problemów i powiem jedno jak dbasz tak masz i kropka. A ile przez te lata się nasłuchałem złych opinii o tym silniku i jaki to ja błąd popełniłem, po czym z uśmiechem wsiadam do swojego 1.5dci odpalam i śmigam przed siebie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-04-2019, 16:27 przez vonferek.)

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi vonferek za ten post post:
  • TomaszB
amigozm
Zarejestrowani

Nie zakładam nowego tematu, bo i po co? Moje pytanie nawiązuje do tego chyba idealnie. Przymierzam się do zmiany mojego SCII na SCIII i tak sobie powolutku przeglądam oferty. Po przejściach z moim dieslem na przekór losowi chciałbym ponownie kupić diesla :-) Benzyny o tyle się boje, że zerzre mnie finansowo podczas codziennego tankowania, no chyba że trafiłby się zagazowany, to ewentualnie...
Mam pytanie czy 1,5dci, czy jednak 1,9dci? Czy bolączki pochodzące ze SCII napotkam i w "trójce"? Chodzi mi głównie o słynne panewki i problemy z układem paliwowym. Jakie popularne usterki występują w dieslach trzeciej generacji Sceniców? Co wybrać?

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

1.9dci z racji większej mocy. Ja osobiście bym szukał 1.6dci bo mimo ze niby tej mocy jest tyle samo to silnik o wiele lepiej jedzieBiggrin Problem z panewkami chyba został wyeliminowany bo nie slyszałem jeszcze by w S3 się obrociła. Jo chyba, ze ktoś oleju nie zmienia;)

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Wszystno zalezy od budżetu jak dysponujesz .
Jesli 1.5 to tylko 110 KM i od 2011 rocznika do gory
1.9 w zasadzie mozna brac w ciemmo ale rocznik są i do 2012r
1.6 dci wiadomo najlepszy kompromis
Dzis sa takie czasy ze auta sie nie sprzedają i zawsze mozna od jakiegoś desperata kupic świeże suto za małą kasę

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
amigozm
Zarejestrowani

Rajdowiec nie jestem, jeżdżę spokojnie, po autostradach nie latam. 110 koni to w moim przypadku i tak dużo. Z tego, co patrzę, to 1,6dci to wyzwanie znaleźć. Jakoś mam wrażenie, że 1,5 są najtańsze i jest ich najwięcej. Budżet mój to na chwilę obecną 500zł :-). Muszę pożegnać się z moim starym przyjacielem "dwójką" i zaciągnac pożyczkę z funduszu socjalnego, hehe. Może to trwać jeszcze 3 miesiące, a może i tydzień -nieprzewidziane. Na chwilę obecną zbieram informacje na temat SC III, żeby nie wpaść w bambuko. Lubię grzebać przy samochodzie ale do czasu, kiedy nie zaczyna mnie to sporo kosztować.
Czyli 1,5dci nie jest jakimś felernym modelem, jak w przypadku "dwójek"?

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Po 2011 już nie....to bardzo dobry silnik

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Lionel2000
Zarejestrowani

Widzę że koledzy obaj z Radomia, to się możecie spiknąć na piwko  Drunk i obgadać temat.
Tylko uważajcie na chytrą babę  Tongue

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości