pio555
30,597
122
10636
2,916
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 25-10-2019, 13:42
(25-10-2019, 13:30)Lionel2000 napisał(a): Widzę że koledzy obaj z Radomia, to się możecie spiknąć na piwko i obgadać temat.
Tylko uważajcie na chytrą babę My sue nawet znam osobiście
Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
amigozm
236
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 25-10-2019, 17:41
Pewnie, pewnie.
Jak uzbieram na to auto, to połowę przepijemy i od nowa będę zbierał, he he.
•
amigozm
236
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 25-10-2019, 19:58
No dobra -jeszcze jedno. Piszecie, że roczniki po 2012 -nie wiem, czy aż tak dam radę finansowo, multum innych potrzeb typowo rodzinnych. A te wcześniejsze, np. 09-10 to lipa? Może uda mi się uskrobać z 18tys (i tak żona mnie zabije, ale zwłoki do Scenika wejdą...).
•
pio555
30,597
122
10636
2,916
SC III ph II
2012
1.6 dCi eco2 130KM, 2012-2013
Radom
pio555
Junior Administratorzy
Online
— 25-10-2019, 20:11
(25-10-2019, 19:58)amigozm napisał(a): Może uda mi się uskrobać z 18tys za ta kase kupisz 1,5 dci z 2010-11
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
•
maciej1486
20,846
23
2267
239
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
Nakło / Bydgoszcz
Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS
•
lekkir
191
0
31
23
SC III ph II
2012
1.6 dCi S&S eco2 130KM, 2011-2011
pow. cieszyński
lekkir
Zarejestrowani
— 25-10-2019, 21:49
Uważam że szkoda sobie zawracać głowę uszkodzonymi samochodami. Nie wiesz ile będzie Cię kosztował remont skrzyni, nie sprawdzisz jak zachowuje się silnik pod obciążeniem, jak samochód się prowadzi itd...
Dziwnym jest, że handlarz po sprowadzeniu nie doprowadził skrzyni do sprawności (większość sprowadzonych aut ma coś do zrobienia i zanim zostaną wystawione to się je przygotowuje do sprzedaży).
Szukaj czegoś sprawnego, grube sprawy zostaw dla bogatych.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
•
amigozm
236
1
26
18
SC III ph I
2010
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Radom
amigozm
Zarejestrowani
— 25-10-2019, 22:47
Nie pcham się w uszkodzone. Może być coś do poprawy estetyki, malowania, ale nie silnik, czy skrzynia.
P.s. Fajne to ogłoszenie -piękne wnętrze, szkoda, że od Mazdy, he he. I dobrze, że on jest szary, jak napisano w opisie. Może się okazać, że w rzeczywistości do sprzedania jest Passat tdi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-10-2019, 22:47 przez amigozm.)
•
Grzegorz Łubieński
1,899
8
291
88
SC III ph I
2010
1.6 16v 110KM, 2009-2011
Szczecin Pogodno, Zachodniopomorskie, Poland
Przebieg w nim też jest magiczny, chyba że popsuła się ta skrzynia 5 lat temu
•
jrc_69
111
1
16
2
SC III ph I
2009
1.5 dCi 105KM, 2009-2011
Częstochowa
jrc_69
Zarejestrowani
— 27-10-2019, 12:32
(25-10-2019, 19:58)amigozm napisał(a): No dobra -jeszcze jedno. Piszecie, że roczniki po 2012 -nie wiem, czy aż tak dam radę finansowo, multum innych potrzeb typowo rodzinnych. A te wcześniejsze, np. 09-10 to lipa? Może uda mi się uskrobać z 18tys (i tak żona mnie zabije, ale zwłoki do Scenika wejdą...).
Ja od czterech lat użytkuję GS II 1.05 dci 106KM z 11.2007 i jestem bardzo zadowolony. Jak na razie z silnikiem nie miałem żadnych, dosłownie żadnych problemów. Olej Elf 5w40 wymieniam co roku.
Auto na codzień hasa w trybie miejskim na bardzo krótkich odcinkach (spalanie 7 do 8 l). Zwiedził 2 razy Chorwację, Węgry i w trasie tez nieźle sobie radził (spalanie 5-6 przy autostradowych prędkościach i klimą). Od roku mam GS III 09.2009 z tym samym motorem i jak na razie równie dobrze się spisuje. W III silnik ma więcej Nm i czuć to podczas jazdy. Jest sporo żwawszy niż poprzednik. Trójka jeździ na oleju MIllers 5w40 Nanodrive. Auto wydaje się być cichsze niż GS II. O profilaktycznej wymianie panewek na razie nie myślę choć znajomi, mający Megane III z tym motorem profilaktycznie wymienili. U jednego (2009) były delikatne przytarcia panewek, u drugiego z 2012r, serwis Renault stwierdził, że "wymieniliśmy w ostatniej chwili", kasując 1500 zł. Jak było dokładnie, tego nikt nie wie :-). Moje oba GS-y to wersje 106 konne bez filtra DPF. Nie szukałem wersji 110KM właśnie z tego względu mimo, że podobno filtry w Scenicach spisują się dobrze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2019, 12:34 przez jrc_69.)
•
Pieczar
322
1
69
11
INNY
2012
INNY
Lublin
Pieczar
Zarejestrowani
— 27-10-2019, 22:53
Ja również polecam 1.5 106 KM w Scenicu III, ujeżdżałem takiego przez 3 lata, na prawdę daje radę. Brak filtra cząstek stałych, reszta trwała. Wymieniać olej co 15 tys. km, lać i jeździć.
Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
Był Scenic III, jest C4 Picasso
•
|