Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Scenic III 2.0dci skontroluj układu wydechowy


wirazyk007@wp.pl
Zarejestrowani

op Witam posiadam grand scenica III 2009R. 2.0dci 150km wyskoczył błąd stop ryzyko awarii silnika skontroluj układu wydechowy do tego czek i czerwony klucz około roku temu było to samo po zwiększeniu obrotów silnika błędy ginęły teraz już nie giną dpf czysty i wszystkie parametry ok problem tkwi w cisnieniu doładowania turbiny gdzie szukać przyczyny błędów nie działa ogranicznik i tempomat auto jezdzie bez zadnych problemow z brakiem mocy itd.
PunkRock86 napisał 28-07-2020, 08:48:
Zgodnie z regulaminem forum :

pkt. 4. Każdy nowy użytkownik forum, przed założeniem nowego tematu i napisaniu pierwszego
posta, zobowiązany jest do zapoznania się z tym regulaminem, uzupełnienia profilu oraz
przywitania się w dziale http://www.scenic-forum.pl/Forum-Powitania" POWITANIA.

Zapraszamy do przywitania się z użytkownikami i dalszego uczestnictwa w życiu www.scenic-forum.pl

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2020, 08:48 przez PunkRock86.)

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

To ze tempomat nie działa to norma przy jakimkolwiek błędzie. Jak wywnioskowałeś ze to problem z doładowaniem skoro nie ma problemów z mocą? Na czym polega problem z doładowaniem?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(27-07-2020, 23:14)wirazyk007@wp.pl napisał(a): silnika błędy ginęły teraz już nie giną
co pokazał komputer?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
wirazyk007@wp.pl
Zarejestrowani

op Komputer serwisowy clip pokazal cisnienie przrd turbiną nieprawidłowa informacja nie zapisałem dokladnie numeru błędu ale moze to byc kilka przyczyn tego błędu trzeba szukać ręcznie powiedział gość który pracuje w serwisie renault może to byc zaworek podcisnienia, nieszczelnosc w dolocie itd kilka rzeczy. Jest to zapewne jakas pierdola ale chciałbym to sam ogarnąć bo facec ma ceny kosmos za takie robótki

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-07-2020, 10:16 przez wirazyk007@wp.pl.)

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(28-07-2020, 10:13)wirazyk007@wp.pl napisał(a): może to byc zaworek podcisnienia, nieszczelnosc w dolocie itd kilka rzeczy
to niestyty wszystkie te rzeczy nalezy sprawdzić

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • wirazyk007@wp.pl
wirazyk007@wp.pl
Zarejestrowani

op Znalazlem usterkę błędów
pio555 napisał 07-08-2020, 15:21:
kolejna prośba o przywitanie się w odpowiednim dziale

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2020, 15:21 przez pio555.)

Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

to może byś się podzielił tą informacją.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Neonixos666 za ten post post:
  • wirazyk007@wp.pl
wirazyk007@wp.pl
Zarejestrowani

op Na clipie pokazało ciśnie przed turbiną nieprawidlowa informacja gosc co pracune w serwisie powiedział że zrobi mi to i że zmieszczę się w 1000zl oglądając różne filmiki na YouTube i czytając fora wiedziałem że jest to jakaś prosta usterka. Okazało się że zapchany był czujnik ciśnienia turbiny ale wykręcając go urwałem śrubę przy turbinie która jest w nią wkrecana i jest przelotowa ma cienkie ścianki i pyk,wyjąłem turbo wyczyściłem czujnik i auto lata elegancko Błędy same zgasły

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2020, 23:30 przez wirazyk007@wp.pl.)

Odpowiedz
martinez
Zarejestrowani

Odświeżę nieco temat. Miałem podobny problem w swoim M9R. Czasami tracił moc - jakby nie reagował na pedał gazu, po chwili pojawiały się błędy opisane w tym wątku. Najpierw dopadało go to w mroźne dni, później coraz częściej, np. po dynamicznej jeździe i krótkim postoju, np. na światłach, po ruszeniu przestawał reagować na gaz jw. To samo zdarzało się po delikatnej, jednostajnej jeździe i nagłym chwilowym przyspieszeniu. Sprawdziłem turbinę (była w dobrym stanie), wymieniłem elektrozawór sterowania turbiną. Nic to nie pomogło. DPF czysty. Winny okazał się zabrudzony EGR. Po wyczyszczeniu i zamontowaniu jak ręką odjął. Wszystko wróciło do normy i auto już rok jeździ jak trzeba.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-12-2020, 23:24 przez martinez.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości