Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Schodzi lakier bezbarwny


SebeQ
Zarejestrowani

op I taka historia że łuszczy mi się miejscami bezbarwny lakier...co w takim wypadku poradzicie?
mam dwa miejsca nad przednią szybą i pod tylną otwieraną szybą..

Nie zwycięstwo lecz udział...

https://www.youtube.com/user/Marynarzx
Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Jak się łuszczy - elementy do przeszlifowania i ponownego lakierowania.
Półśrodkami się tego nie uzdrowi.
A jak się zostawi - złuszczy się w całości.
Lakiernik się nie popisał :/

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
camillo86
Zarejestrowani

Element do malowania. Jak mi z dachu zaczęło złazić to do czasu pomalowania przykleiłem sobie na to zwykłą taśmę bezbarwną aby nie szło dalej. O dziwo pośmigałem tak od listopada do marca i się sprawdziło Biggrin

Odpowiedz
kszyba
Zarejestrowani

Camillo czy tobie też złazi lakier ze zderzaków?
U mnie zderzaki zachorowały na łuszczycę.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi kszyba za ten post post:
  • pacha
ko-ma
Zarejestrowani

Nie ma nic do rzeczy, z jakiego elementu schodzi lakier bezbarwny.
Przyczyna jest zawsze jedna - błędy w technice nakładania lakieru bezbarwnego na lakier bazowy.
Przynajmniej wiadomo, które elementy były malowane Biggrin

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(15-06-2017, 19:08)ko-ma napisał(a): Przynajmniej wiadomo, które elementy były malowane Biggrin

Zielony w S I też się łuszczył, w słonecznych krajach schodzący klar to też nie jest rzadkość. Tak, że nie musi to wynikać z wadliwego powtórnego lakierowania.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2017, 20:53 przez funkoval.)

Odpowiedz
camillo86
Zarejestrowani

Mi tylko dach reszta zdrowa puki co Biggrin Nie ma co gdybać, że o k....a, mój bezwypadkowy był malowany bo fabryka też potrafi zawalić. Znam osobiście przypadek seicento, którego od kupna w salonie widziałem niemal codziennie i dam sobie wszystko obciąć, że nie był nawet muśnięty, a jednak po ok 8 latach lakier bezbarwny schodził z maski i dachu jak opalenizna z karyny Thumbup

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(15-06-2017, 20:37)camillo86 napisał(a): o k....a, mój bezwypadkowy był malowany
Takie przypadki zdarzają się nader często, zwłaszcza u nas - w salonach jest dużo samochodów oferowanych jako nowe, w rzeczywistości naprawianych blacharsko i lakierniczo. Szkody w transporcie i magazynowaniu są dość częste, a nikt takiego samochodu nie przeceni.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
funkoval
Specjalisci

(16-06-2017, 06:48)ko-ma napisał(a): w salonach jest dużo samochodów oferowanych jako nowe, w rzeczywistości naprawianych blacharsko i lakierniczo. Szkody w transporcie i magazynowaniu są dość częste, a nikt takiego samochodu nie przeceni.

+1
Faktem jest, że Golf, którego kupiłem od kumpla z pełną informacją o szkodzie parkingowej miał jeszcze u dilera zmieniane poszycie drzwi.

Odpowiedz
wojtekrx
Zarejestrowani

(15-06-2017, 19:28)funkoval napisał(a):
(15-06-2017, 19:08)ko-ma napisał(a): Przynajmniej wiadomo, które elementy były malowane Biggrin

Zielony w S I też się łuszczył, w słonecznych krajach schodzący klar to też nie jest rzadkość. Tak, że nie musi to wynikać z wadliwego powtórnego lakierowania.
Dokładnie. W moim zielonym sc1 ph2 ostatnio zauważyłem że mam nad przednią szybą mały odprysk klaru i pod tylną szybą też. Takie około 2x2 cm. Może bardziej nie zejdzieBiggrin

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości