Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Silnik krokowy


rogerek20
Zarejestrowani

op Hej,
bujały mi obroty silnika, wymieniłem krokowy (był solidnie ufajdany), założyłem nowy, dostałem instrukcje od znajomego mechaniora żeby odpalić silnik i bez dotykania gazu stał sobie tak z 20-30 minut, po odpaleniu wywaliło mi prawie 4k obrotów i tak było dobre 3-4 minuty, temperatura mi mocno skoczyła to go zgasiłem,po ponownym uruchomieniu obroty spadły do jakis 2200 i znow się tak trzymały, później po ponownym uruchmieniu z 1500 i po kolejnym juz spadły ponizej 1000 w zasadzie tak jak było przed wymianą. Z tym że dalej buja i zachowuje się jak na starym, absolutnie nie widzę różnicy, nowy czysty, stary uwalony. Pytanko brzmi: źle zaadoptowałem nowy?

Odpowiedz
leszek11112
Zarejestrowani

nie żle zaadaptowany , tylko wymień oringi na przepustnicy , ewentualnie jeszcze na kolektorze ssącym .

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

I choć przetrzyj szmatą przepustnicę...

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości