Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Skokowa praca silnika 1.5dCI 110KM - nietypowe objawy


Jurek
Zarejestrowani

No nie wytrzymam " że przy wymianie filtra paliwa musiało dostać się powietrze i wtryskiwacz "zawiesił się" i zapowietrza układ.".Inwektywy są zabronione ale większej bzdury nie słyszałem.Jak lejący wtryskiwacz może zapowietrzać układ?Musiałby nieć ciągle otwarty zaworek i zaciętą iglicę ,paliwo lało by się jak z kranu ,a silnik jeśli  by zapalił kopciłby nie miłosiernie . Podstawa markowy filtr nie zamienione szczelne końcówki, szczelny oring czujnika wody i korek do spuszczenia wody założony w miejsce zaślepki.Ktoś jeździł z nią i też nie mógł znaleźć przyczyny zapowietrzania. Przyczyną falowania na zimnym może być uszkodzony czujnik temperatury paliwa (zdarza się w ciężarówkach).Jak sprawdzono szczelność filtra i połączeń ,bo jedyna pewna metoda to podciśnienie.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2020, 13:54 przez Jurek.)

Odpowiedz
nomis0409
Zarejestrowani

op Ogarnąłem dzisiaj CLIPA...
w załączniku screen, zerknijcie jak możecie.
Zauważyłem dzisiaj, ze po 20min diagnozowania (silnik nagrzał się) korekta na cyl 3 zmienila się do poziomu 0,82 i wyczuwalnie mniej szarpie autem.
Jeśli ktoś z was ma pomysł co innego wrzucić do diagnozowania to podpowiedzcie.

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
nomis0409
Zarejestrowani

op Cześć Panowie,
Macie jakieś przemyślenia w temacie korekt?
Pomożecie?
Ten czujnik temperatury paliwa jest w przypadku pomp Siemens wogóle dostępny do kupienia?

Odpowiedz
Jurek
Zarejestrowani

Sprawdź ciśnienie na listwie ,czy jest stałe na wolnych obrotach ? Temperaturę też clipem zobaczysz , w Delphi jest na pewno . Sprawdzałeś sitko w króćcu zasilającym pompy ,zobaczysz je po odkręceniu przewodu.Korekty jeśli nie masz pomyłki w wpisaniu wtrysków (kolejność , 1 chyba od strony sprzęgła) moim zdaniem nie są przyczyną .Jeszcze raz sprawdź jak pisałem wcześniej filtr ,albo daj zasilanie na pompę bezpośrednio z bańki postawionej wyżej niż pompa.

Odpowiedz
szczepcio69
Zarejestrowani

Poczytaj co ja miałem może masz to samo czyli cewka wtryskiwacza walnięta

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
nomis0409
Zarejestrowani

op
(10-05-2020, 20:00)szczepcio69 napisał(a): Poczytaj co ja miałem może masz to samo czyli cewka wtryskiwacza walnięta

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

jakie miałeś objawy?

Odpowiedz
szczepcio69
Zarejestrowani

Szczękał na moim poście jest filmik posłuchaj

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
szczepcio69
Zarejestrowani

https://youtu.be/bIMT5L5aWJM
Tak mój silnik pracował

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
nomis0409
Zarejestrowani

op Identycznie.... miałem ufffff
Wtryski VDO-Siemens na stole probierczym super się spisywały, w aucie szarpało samochodem.
Wymiana na nowe wtryski załatwiła problem.

Odpowiedz
szczepcio69
Zarejestrowani

Ja używki wsadziłem

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości