Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Spadające obroty przy hamowaniu


Binio
Zarejestrowani

op Cześć,

Scenic lift 1,6 2003 rok beznzyna/gaz

Diagnostyki, przestawianie mieszanek na gazie, nowe przyuczanie, czyszczone przepustnice i kolektory, wymieniona sonda (nie wiem czy to znaczenie)
Niezależnie od paliwa auto traci obroty przy hamowaniu, czasem co skrzyżowanie a czasem wcale, tylko ładnie utrzymuje podwyższone. Zaczyna się robić ciepło i temat się nasila ze względu na klimę. 
Ratujcie proszę, bo wydaje mi się że odwiedziłem już wszystkich specjalistów w Łodzi i wszyscy oni już nie wiedzą co można jeszcze zrobić

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Dziurawe wspomaganie?

Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
Gieno555
Zarejestrowani

Uszczelka pod głowicą sprawdzana?

Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

op
(31-05-2022, 13:46)filozof napisał(a): Dziurawe wspomaganie?

Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka

Wspomaganie w sensie kierownicy? Zdarzyło mi się wlać trochę płynu do układu, pociła się też ta nakrętka która jest widoczna po lewej, teraz doszczelniona ale nie widzę poprawy za bardzo

(31-05-2022, 14:47)Gieno555 napisał(a): Uszczelka pod głowicą sprawdzana?

Zwyczajnie sprawdzenie takie po "domowemu" wystarczy?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2022, 09:41 przez Binio.)

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

Online
(31-05-2022, 13:44)Binio napisał(a): Cześć,

Scenic lift 1,6 2003 rok beznzyna/gaz

Diagnostyki, przestawianie mieszanek na gazie, nowe przyuczanie, czyszczone przepustnice i kolektory, wymieniona sonda (nie wiem czy to znaczenie)
Niezależnie od paliwa auto traci obroty przy hamowaniu, czasem co skrzyżowanie a czasem wcale, tylko ładnie utrzymuje podwyższone. Zaczyna się robić ciepło i temat się nasila ze względu na klimę.
Ratujcie proszę, bo wydaje mi się że odwiedziłem już wszystkich specjalistów w Łodzi i wszyscy oni już nie wiedzą co można jeszcze zrobić


Przy hamowaniu silnik się wychyla i może na wężu masz nieszczelność...spróbuj na postoju silnik ''przekręcić" w jedną i drugą i zobacz czy wtedy obroty się ruszą.

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

op
(02-06-2022, 09:47)wędkarz napisał(a):
(31-05-2022, 13:44)Binio napisał(a): Cześć,

Scenic lift 1,6 2003 rok beznzyna/gaz

Diagnostyki, przestawianie mieszanek na gazie, nowe przyuczanie, czyszczone przepustnice i kolektory, wymieniona sonda (nie wiem czy to znaczenie)
Niezależnie od paliwa auto traci obroty przy hamowaniu, czasem co skrzyżowanie a czasem wcale, tylko ładnie utrzymuje podwyższone. Zaczyna się robić ciepło i temat się nasila ze względu na klimę.
Ratujcie proszę, bo wydaje mi się że odwiedziłem już wszystkich specjalistów w Łodzi i wszyscy oni już nie wiedzą co można jeszcze zrobić


Przy hamowaniu silnik się wychyla i może na wężu masz nieszczelność...spróbuj na postoju silnik ''przekręcić" w jedną i drugą i zobacz czy wtedy obroty się ruszą.
No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

Online
(02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?


Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.

Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.

A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2022, 10:35 przez wędkarz.)

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

op
(02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a):
(02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?


Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.

Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.

A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?

jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy

Odpowiedz
wędkarz
Zarejestrowani

Online
(02-06-2022, 11:31)Binio napisał(a):
(02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a):
(02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?


Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.

Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.

A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?

jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy


I wtedy możesz wciskać hamulec, przygazowywać i wszystko działa prawidłowo?

Było:
Daewoo Lanos 1.4 8V
Renault Megane II 1.9 dci 120km
Renault Laguna III 2.0 dci 150km
VW Lupo 1.4 TDI 75km (włożyłem w niego z 3 tys. a dalej sie psuł sztrucel)
Jest:
Renault Scenic III 1.6 dci 130km  Naughty
Odpowiedz
Binio
Zarejestrowani

op
(02-06-2022, 11:37)wędkarz napisał(a):
(02-06-2022, 11:31)Binio napisał(a):
(02-06-2022, 10:35)wędkarz napisał(a):
(02-06-2022, 10:05)wędkarz napisał(a): No właśnie tutaj tez mech i ja zauważyliśmy że obroty nie rosną zbyt szybko, tylko jakby reakcja na obciążenie była opóźniona. Po jakim czasie auto ma podnieść obroty? Jakiego rzędu wyciek ma to być przypuszczalnie?


Miałem kiedyś podobny przypadek w polo - tam wyczyściłem przepustnicę oraz udrożniłem odmę która była zapchana smalcem. Która z tych czynności pomogła nie wiem. Ale zaczęło działać.

Spróbuj nim zabujać na postoju (można nawet odkręcić dolną poduchę żeby było łatwiej). Wyeliminujesz najwyżej opcje nieszczelności/słabego połączeniu którejś z kostek.

A jak dojeżdzasz - obroty są za niskie. A jak już staniesz?

jak już stanę to jeśli tylko nie zgaśnie, powoli wchodzą wyżej, do normy


I wtedy możesz wciskać hamulec, przygazowywać i wszystko działa prawidłowo?
Tak

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości