Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Spadek obrotów na biegu jalowym


Robert18
Zarejestrowani

op Problem rozwiązany. 
Winny falowania obrotów na biegu jałowym lub przygadania silnika okazał się alternator. 
Niestety nie mogłem wymienić samego regulatora napięcia ( alternator jest po regeneracji i posiada 12 miesięczna gwarancję) stąd zdecydowane się na zakup używanego i podmiane. 
Teraz pozostaje mi tylko znów podmienić alternatory i zaprowadzić auto na gwarancję. 

Jeśli chodz o demontaż alternatory to faktycznie jest przy tym sporo zabawy. Pas przedni niestety utrodnia wyjście alternatira do góry. Osobiście zdmontowałem lewa przednią lampę, co pozwoliło mi delikatnie naciągnąć pas przedni i wyjąć alternator. Operacje najlepiej wykonać w dwie osoby. Jedna naciaga pas, droga wyciąga alternator. 

Z góry dziękuję za wszytkie odpowiedzi. 
Temat uważam za zamknięty. 
Pozdrawiam

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2018, 06:48 przez Robert18.)

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości