Spadek obrotów na biegu jalowym


Robert18
Zarejestrowani

Problem rozwiązany. 
Winny falowania obrotów na biegu jałowym lub przygadania silnika okazał się alternator. 
Niestety nie mogłem wymienić samego regulatora napięcia ( alternator jest po regeneracji i posiada 12 miesięczna gwarancję) stąd zdecydowane się na zakup używanego i podmiane. 
Teraz pozostaje mi tylko znów podmienić alternatory i zaprowadzić auto na gwarancję. 

Jeśli chodz o demontaż alternatory to faktycznie jest przy tym sporo zabawy. Pas przedni niestety utrodnia wyjście alternatira do góry. Osobiście zdmontowałem lewa przednią lampę, co pozwoliło mi delikatnie naciągnąć pas przedni i wyjąć alternator. Operacje najlepiej wykonać w dwie osoby. Jedna naciaga pas, droga wyciąga alternator. 

Z góry dziękuję za wszytkie odpowiedzi. 
Temat uważam za zamknięty. 
Pozdrawiam

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-11-2018, 06:48 przez Robert18.)

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości