Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Spadek obrotów, gaśnięcie po wymianie rozrządu, Scenic III, 1.6 16V 2010


pan_edward
Zarejestrowani

op Witam,

czy ktoś z Was spotkał się z takim kodem błędu C431F528? 
Scenic III, 1.6 benzyna 16V, 2010
Dodam, że po wymianie rozrządu i chłodnicy klimatyzacji samochód gaśnie zaraz po odpaleniu, obroty przez 2 sekundy utrzymują się na poziomie 500, a po chwili gaśnie. 
Czasami dzieje się tak również przy wciśnięciu sprzęgła i zmianie biegu na niskich obrotach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-04-2018, 08:10 przez pan_edward.)

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

wygląda na źle złożony rozrząd lub koło KZFR

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Grzegorz Łubieński za ten post post:
  • pan_edward
wojteknusiek
Zarejestrowani

Witam, a jakim urządzeniem było to diagnozowanie  Prawdopodobnie źle odczytał

Clip, Autoboss v30
Odpowiedz
pan_edward
Zarejestrowani

op Samochód wrócił do serwisu, w którym dokonywane były w/w czynności. Dam znać, co to było po - mam nadzieję - naprawie.

Odpowiedz
pan_edward
Zarejestrowani

op Samochód stoi nadal u mechanika. Elektryk nie znalazł żadnego błędu (oprócz tego, że klemy były poluzowane na akumulatorze i ten się grzał i iskrzył). Rozrząd okazuje się, że był złożony dobrze. Samochód raz odpala normalnie, przejedzie kilka kilometrów, potem znowu "wariuje" czyli gaśnie po wcześniejszym spadku obrotów. 
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?

Odpowiedz
Lesiek
Zarejestrowani

Witam.Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie ale czeka mnie identyczna operacja.Czy mógłbyś podać koszt całej naprawy? Oczywiście bez dodatkowych
'' badań''

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

może sprawdź stan kostek i połączeń elektrycznych oraz masy do nadwozia. Skoro grzebali przy silniku i wymieniali skraplacz klimy może coś uszkodzili lub nie dokręcili ? Kiedyś miałem podobny przypadek w BMW. Przy wymianie oleju, odkręcając filtr zerwali plecionkę od masy i trzymała się na 1 druciku. Samochód raz odpalał, a raz nie odpalał. Po wymianie plecionki wszystko wróciło do normy

Odpowiedz
pan_edward
Zarejestrowani

op Zdiagnozowano Biggrin
Gratulacje Grzegorz za trafną diagnozę z pierwszego posta - powodem było złe ustawienie KZFR. Czyli jednak mimo "zapamiętywajek" da się ustawić coś nie tak.
Na szczęście to tylko złe ustawienie, obawiałem się, że to coś poważniejszego.
Dziękuję za pomoc Biggrin

Odpowiedz
Grzegorz Łubieński
Zarejestrowani

spoko, grunt że ogarnięte, dobrze iż się wyjaśniło

Odpowiedz
keszelka
Zarejestrowani

Cześć. Pozwólcie dołączyć się do tematu.Wymieniłem rozrząd u porządnego mechanika.Po wymianie sprawdziłem ciśnienie sprężania.Wyszło mi po ok. 9 atm.Innych objawów nie ma.Nie wiem jak było przed wymianą.Silnik pracuje normalnie,nie kopci,wody oleju nie bierze Czy możliwe jest to że rozrząd jest źle ustawiony?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości