Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Spękany pasek osprzętu


dopelover
Zarejestrowani

op Panowie i panie, 

pasek zmieniony 2 miesiące temu, przebieg około 1 tys. km. Zauważyłem na nim spękania widoczne na zdjęciu, między cyframi 7 i 5. Czy to się nadaje do reklamacji czy "jeździć,  obserwować"?

Załączone pliki

Miniatury
   

Odpowiedz
itek
Taki pasek wymieniłbym również ze wzgl. na producenta.

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Ja bym reklamował.

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
dopelover
Zarejestrowani

op
(15-07-2020, 07:39)itek napisał(a): Taki pasek wymieniłbym również ze wzgl. na producenta.
Czy Dayco to zły producent?

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk

Odpowiedz
dopelover
Zarejestrowani

op Dostałem dziś odpowiedź na reklamacje ze sklepu. Cytuję ją poniżej.

widać że są to mikropękniecia poprzeczne wynikające z trudnych warunków pracy ( temperatura otoczenia zbyt wysoka/niska ), zużytych elementów układu pasowego ( rolki ) a także jego napięcia paska jak i koła pasowego.

Jak dla mnie to unikanie odpowiedzialności. Pasek na 2000 km nalotu. Poprzedni pasek Gatesa po 80 nie miał ani mikropęknięć ani wystrzepień na brzegach.
Co odpowiedzielibyście na taką opinie sklepu?

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk

Odpowiedz
itek
Sklep nie jest kompetentny do wydawania opinii w sprawie sprzedanej rzeczy, której nie jest producentem. Można zażądać oryginału opinii producenta ( do Chin nie polecą) , można powołać swojego rzeczoznawcę i postraszyć sądem.

Odpowiedz
Przemek7
Zarejestrowani

Producent paska to... ?

Odpowiedz
dopelover
Zarejestrowani

op Dayco

Sent from my Redmi 7A using Tapatalk

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości