Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Sprawdz wtrysk


amigozm
Zarejestrowani

U mnie od kilku tygodni pojawił się następujący problem. Auto odpala na dotyk, jeździ rewelacyjnie, jednak podczas energicznego dodania gazu, lub zrywnego ruszenia pojawia się dźwięk, ikonka Stop i komunikat Injection Check. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy, aż do kolejnego mocniejszego przyspieszenia. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale ERG od 4 lat jest zaślepiony, jakoś na początku roku był robiony test przelewowy i wyszedł idealnie, spalanie 8-9l w cyklu miejskim (rzadko wydostaje się na trasy).

Odpowiedz
brytanpl
Zarejestrowani

(19-05-2016, 00:16)amigozm napisał(a): U mnie od kilku tygodni pojawił się następujący problem. Auto odpala na dotyk, jeździ rewelacyjnie, jednak podczas energicznego dodania gazu, lub zrywnego ruszenia pojawia się dźwięk, ikonka Stop i komunikat Injection Check. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy, aż do kolejnego mocniejszego przyspieszenia. Nie wiem, czy to ma znaczenie, ale ERG od 4 lat jest zaślepiony, jakoś na początku roku był robiony test przelewowy i wyszedł idealnie, spalanie 8-9l w cyklu miejskim (rzadko wydostaje się na trasy).

Sprawdź przewody paliwowe, miałem podobny problem i miałem pęknięty przewód między filtrem paliwa a pompą. Dziurka była na tyle mała, że paliwo nie uciekało (ewentualnie po pod pompowaniu pompką delikatnie kapało) ale jak pompa ssała paliwo to łykała powietrze. Bąbelki dostawały się na wtryskiwacze i efekt był taki, że co któryś cykl pojedynczy wtrysk nie dostawał paliwa i pokazywał błąd. Po odpaleniu i na mniejszych obrotach było ok.

Dzień majowy, słonko praży, że aż Gucia w głowę - parzy.
Włożył na nos okulary, Co tu po mnie? - w drogę stary!
Poszybował za nektarem, racząc się przyrody czarem. Wine
Odpowiedz
amigozm
Zarejestrowani

U mnie te przewody nie są oryginalne -ktoś je wymieniał, ale takiego już kupiłem. Sprawdzę organoleptycznie i wzrokowo -są przezroczyste i wszystko widać.

Odpowiedz
amigozm
Zarejestrowani

Przewody paliwowe są ok, to musi być coś innego. Proszę o kolejne sugestie.

Odpowiedz
Oktawiusz
Zarejestrowani

Podłącz diagnoskop i nie będzie wróżenia z fusów. Pamiętaj że sprawdź wtrysk nie oznacza sprawdź układ paliwowy tylko ogólnie usterka silnika. To może być naprawdę wiele rzeczy

Wtryski w 1,9dci się nie psują. Obstawiam coś z turbiną. Może czujnik doładowania ?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-05-2016, 14:54 przez Oktawiusz.)

RenGarage :: Zmiany konfiguracji :: Aktywacje :: Adaptacje :: TPMS :: Sterowniki :: Airbag :: Radia ::
Odpowiedz
szczeniakpl
Zarejestrowani

U mnie EGR wariował mimo zaślepienia, Check Essmision + czasami Check Injection i strata mocy. Po wymianie cewki EGR + adaptacja  ( a raczej założeniu drugiej po maskę) od jakiegoś czasu cisza na wyświetlaczu.

Clip naprawę nic nie pokazał ?

Odpowiedz
amigozm
Zarejestrowani

Nie mam raczej nikogo z clipem do Renault w pobliżu oprócz serwisu, a tam nie pojadę, bo im nie ufam.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

Online
(23-05-2016, 19:24)amigozm napisał(a): Nie mam raczej nikogo z clipem do Renault
ale ja mam

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • szczeniakpl




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości