Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Stukanie podczas jazdy, problem.


Lolek007
Zarejestrowani

op Witam szukałem podobnego wątku ale nie znalazłem.
Mam problem który odkryłem dzisiaj. Podczas jazdy gdy puszczam gaz (niskie obroty) słyszę stukanie to samo gdy wcisnę sprzęgło z okolic kół czy raczej spodu auta w przedniej części, tak jakby na niskich obrotach. Im szybciej jadę(wyższe biegi ale bez dodania gazu) tym stukanie jest intensywniejsze ale mija gdy dodam już lekko gaz. To samo gdy jest na niskich obrotach jadę wolniej i dodam gazu lekko ale tak jakby na chwilkę to tez słyszę taki pojedynczy stuk. Wcześniej tego nie było słychać wyszło to nagle nic nadzwyczajnego się nie stało. Miał ktoś może podobny problem?
Z góry dziękuje za pomoc.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Lolek007 za ten post post:
  • anusia149
lagoss
Zarejestrowani

Sprawdź dokręcenie kół Biggrin

Odpowiedz
[-] 2 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi lagoss za ten post post:
  • Lolek007, pio555
Lolek007
Zarejestrowani

op Co ty gadasz byłem przy zmianie felg i raczej konkretnie dokręcali. Sprawdzę jutro.

Odpowiedz
pio555
Junior Administratorzy

(24-11-2019, 20:21)Lolek007 napisał(a): Co ty gadasz byłem przy zmianie felg i raczej konkretnie dokręcali
mnie tez kiedys dokręcili,ze wszystkie musiałem dokręcać
klucza dynamometrycznego używali?

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi pio555 za ten post post:
  • Lolek007
Lolek007
Zarejestrowani

op Hmm, używali pneumatyka a później kluczem chyba dynamometrycznym ale głowy nie dam sobie urwać. Naprwade to może być ten powód? A poduszka pod silnikiem?

Odpowiedz
Lolek007
Zarejestrowani

op Panowie mieliście racje normalnie szok. Lewe koło nie miało jednej śruby na 5 . dwie były bardzo słabo dokręcone dwie pozostałe słabo. widocznie w pewnym momencie puściło i zaczęło stukać i coraz gorzej. Jutro dzwonie do mechanika i opierdziel. Dziękuje za tą radę naprawdę patrzyłem na to z przymrożeniem oka. Człowiek o jedną rzecz mądrzejszy Biggrin.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Lolek007 za ten post post:
  • pio555
pio555
Junior Administratorzy

(25-11-2019, 21:43)Lolek007 napisał(a): Panowie mieliście racje normalnie szok. Lewe koło nie miało jednej śruby na 5 . dwie były bardzo słabo dokręcone dwie pozostałe słabo. widocznie w pewnym momencie puściło i zaczęło stukać i coraz gorzej. Jutro dzwonie do mechanika i opierdziel. Dziękuje za tą radę naprawdę patrzyłem na to z przymrożeniem oka. Człowiek o jedną rzecz mądrzejszy Biggrin.
plus dla Ciebie ,ze chociaż to sprawdziłeś bo inny olał by takie rady
a tu jednak forum miało rację

Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM
Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM
Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Odpowiedz
Neonixos666
Zarejestrowani

W sumie to po paru kilometrach po zmianie kół powinno się sprawdzić dokręcenie bo zawsze może coś się poluzować i brawo dla kolegi za trafną diagnozę.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-11-2019, 22:15 przez Neonixos666.)

Odpowiedz
lagoss
Zarejestrowani

Z ciekawostek. Instrukcja napraw w pewnej innej marce mówi, że jeżeli lakier na stożku śruby jest zdarty to należy ją wymienić na nową ( szok!) Właściwie kilka dokrecen i potrzeba nowych śrub Biggrin

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi lagoss za ten post post:
  • Lolek007
Beuthen
Zarejestrowani

Większość warsztatów wulkanizacyjnych po zmianie kół zaleca po przejechaniu 50 km dokręcenie śrub. W Austrii np. naklejają na kierownicę naklejkę z przypomnieniem.

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Beuthen za ten post post:
  • Lolek007




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości