Raczej prosta sprawa wszystko zajęło mi z pół godzinki. Trzeba ściągnąc tylko poduszke kierownicy, potem odkręcasz przyciski, następnie delikatnie śrubokrętem podważasz plastiki żeby zeszły i masz gumki widoczne. Żeby ściągnąć poduche kierownicy z tyłu kierownicy jest taki otwór. Wkładasz tam pręta podważasz i kierownica wychodzi. W necie są filmiki jak to zrobić.
TEMPOMAT
(08-04-2018, 08:44)Daniel Klimczak napisał(a): Raczej prosta sprawa wszystko zajęło mi z pół godzinki. Trzeba ściągnąc tylko poduszke kierownicy, potem odkręcasz przyciski, następnie delikatnie śrubokrętem podważasz plastiki żeby zeszły i masz gumki widoczne. Żeby ściągnąć poduche kierownicy z tyłu kierownicy jest taki otwór. Wkładasz tam pręta podważasz i kierownica wychodzi. W necie są filmiki jak to zrobić.Ok, dzięki. Będę musiał to ogarnąć
Szybkie pytanie bo i mój tempomat dopadły problemy, raz na jakiś czas tempomat pracuje normalnie, działają wtedy przyciski na kierownicy i samochód utrzymuje zadaną prędkość wzorowo. Częściej natomiast mam tylko kreski i brak reakcji na przyciski(ogranicznik pracuje prawidłowo). Ostatnio kiedy tempomat się włączył i działał prawidłowo zauważyłem ze nie wyłączył się kiedy chciałem zmienić bieg(przyzwyczaiłem się ze tempomat nie działa i zapomniałem ze zadziałał tym razem), czy to jego prawidłowa praca czy gdzieś przy pedale sprzęgła jest jakiś czujnik który robi problem ?
Który to będzie czujnik? Potencjometr na trzy piny czy ten niebieski na dwa piny ? Bo poza problemami z tempomatem występuje u mnie jeszcze niemożność uruchomienia silnika z tylko wciśniętym sprzęgłem, z hamulcem działa normalnie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-05-2018, 06:37 przez Paweł Klebański.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości