Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Tempomat problem


Wojtek_t
Zarejestrowani

op Od zakupu samochodu mam problem z tempomatem. Podczas jazdy kiedy włączam tempomat lub ogranicznik nie ma to różnicy i ustawiam prędkość na np100 km to samochód podczas jazdy faluje tzn sam lekko przyspiesza a później zwalnia np do 102 km a później zwalnia do 99 i tak w kółko. Ktos ma jakiś pomysł. Z góry mówię że samochód był podłączany do clipa nie wykazał błędów. Następnie w serwisie Renault niby wgrali nową mapę wtrysków. Nic nie pomogło. Później powiedzieli ze turbina jest do regeneracji. Ale w innym serwisie stwierdzili że turbina jest dobra. Podczas normalnej jazdy na co dzień nic się nie dzieje. Samochód normalnie działa po za tym że ostatnio pojawił się błąd hamulca ręcznego.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Nie wiem, jak w II, ale u mnie w ScII jest dokładnie tak samo: tempomat reaguje na każdą górkę, zakręt, czyli zwiększenie oporów ruchu. Nawet przy niewidocznym na oko wzniesieniu dołoży i rozpędzi 1-2 km powyżej limitu, później odpuści i znów przyspieszy. Sterowanie tempomatu pracuje z pewną pętlą histerezy utrzymując szybkość powiedzmy +/- 2 km/h. Większej precyzji nie potrzeba.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
z.garbacz3@upcpoczta.pl
Zarejestrowani

Regulacja tempomatu plus minus 1 km

Odpowiedz
mariusz#
Zarejestrowani

nie wiem jak dieslach ale w benzynie jest sztywna wartość a prostym, nic się nie czuje że przyśpiesza ani zwala, jak wbije 140 to na liczniku mam 142 i cały czas trzyma tyle, odczucie lekkiego przyspieszania jest jedynie pod górę ale wartość nadal pozostaje niezmienna.

Odpowiedz
Wojtek_t
Zarejestrowani

op tak aby wam to zobrazować nagrałem wczoraj filmik
https://www.youtube.com/watch?v=6bQNbqbAqMk

Odpowiedz
scrabi
Zarejestrowani

Dziwna sprawa

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin 
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Odpowiedz
z.garbacz3@upcpoczta.pl
Zarejestrowani

(13-11-2018, 12:23)Wojtek_t napisał(a): tak aby wam to zobrazować nagrałem wczoraj filmik
https://www.youtube.com/watch?v=6bQNbqbAqMk

Dziwna sprawa takie skoki proponuje zmierzyć oporność w rezystorach w przełącznikach czy nie ma zimnych lutowań

Odpowiedz
Wojtek_t
Zarejestrowani

op Mówisz o przełącznikach w kierownicy. A sprawdzić tylko ten od ustawiania predkosci czy ten drugi też?

Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi Wojtek_t za ten post post:
  •
z.garbacz3@upcpoczta.pl
Zarejestrowani

(13-11-2018, 21:25)Wojtek_t napisał(a): Mówisz o przełącznikach w kierownicy. A sprawdzić tylko ten od ustawiania predkosci czy ten drugi też?

Zobacz oba

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Jakby były błędy rezystancji to by zmieniały się nastawy a tu kolega nastawy ma stałe. Nie tedy droga.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości