op
Witam. Mam zagwostke. Oczywiście wzkazuje to na przegub zewnetrzny. Sytuacja jest o tyle ciekawa ze wymieniłem parę dni temu lewy zewnetrzny i nie pomogło! Naładowalem nawet dzisiaj smaru pod osłonę prawego przegubu zewnętrznego(choć na 100% wydawało mi się że tryka z lewej) bo myślałem że może przenosi stukot, ale też nie pomogło. Zgłupiałem. Co to może byc? Przegub wewnętrzny? Jeśli wewnętrzny to czemu tryka tylko na skreconych kolach? Sworzen wahacza? Owszem, ma już lekki luz i będę musiał go wymienić, ale sworzen słychać by było chyba także przy ruszaniu kierownica na postoju? Może ktoś z was miał podobną sytuacje, bo już mnie to irytuje, zainwestowalem prawie dwie stowy w nowy przegub, parę godzin roboty ( robiłem sam a śruby były cholernie zapieczone) a to nic nie dało.
"Trykanie" podczas ruszania na skreconych kolach scenic ll 2.0 benz
witam kolego. przegub wewnętrzny gdyby miał luz to słychać było by stuk by przy gwałtownym dodaniu lub puszczeniu gazu . ale tryka dopiero jak dajesz gazu skręcając??? a jak bez gazu wchodzisz przykładowo w zakręt to też to słychać? ja mam taką właśnie sytuacje że gdy jadę powiedzmy 50 km i dam gazu na skręconych kołach na np zakręcie chcąc przyspieszyć to trykocze a jak bez gazu robię to samo jest cisza. tez tak masz?
dodam że przeguby wymienione zero luzów zawieszenie w idealnym stanie... heh ciekawostka no nie? (Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2016, 00:17 przez sebaqtno.)
Bezsprzecznie jest to związane z przeniesieniem napędu, więc zgadzam się z kolegami. Jeśli jednak będziesz się do tego zabierał, a masz wątpliwości to warto było by się przyjrzeć wszystkim elementom przeniesienia napędu.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości