op
Pacjent Renault Grand Scenic 3 1.6dci 2013rok
Witam po regeneracji turbiny gdzie musieli rozpiąć zawieszenie wyjąć kołyske itp mam problem.
Pojechałem na geometrie, ponieważ kierownica była skręcona lekko w prawo aby jechać na wprost leczy gdy jade tak już od 30-40 na godzine przy skrętach czuje opór na kierownicy.... Przy wyższy prędkosciach 80-90 im bardziej na łuku skręcam tym większy opór i tym mniej wspomagania.
Jazda po parkingu normalnie wszystko działa.
Jakieś pomysły co moge zrobić albo co tam się psuje?
Przepraszam post nie w tym miejscu dodany gdzie powonien być.
Witam po regeneracji turbiny gdzie musieli rozpiąć zawieszenie wyjąć kołyske itp mam problem.
Pojechałem na geometrie, ponieważ kierownica była skręcona lekko w prawo aby jechać na wprost leczy gdy jade tak już od 30-40 na godzine przy skrętach czuje opór na kierownicy.... Przy wyższy prędkosciach 80-90 im bardziej na łuku skręcam tym większy opór i tym mniej wspomagania.
Jazda po parkingu normalnie wszystko działa.
Jakieś pomysły co moge zrobić albo co tam się psuje?
Przepraszam post nie w tym miejscu dodany gdzie powonien być.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-09-2020, 16:38 przez Tomasz Strzemieczny.)