op
Witam wszystkich. Ogólnie mam pytanie a mianowicie od niedawna jak jest zimno to zaczeły mi falować obroty silnika.Gdzieś wcześniej wyczytałem że przyczyną tego są uszczelniacze kolektora ssącego wraz z uszczelnieniem odmy.Jeśli ktoś kiedyś coś takiego wymieniał to jeśli mógł by mi napisać co jak gdzie czyli ile i jakich uszczelniaczy potrzeba i fachowe nazwy jeśli można żebym wiedział co konkretnie zamówic.
Wachania obrotów zimnego silnika
op
Nie kolego wiem dobrze że to jest to ponieważ wcześniej o tym już gdzieś czytałem ale nie pamiętam gdzie. Zrobione zostało wymiana rozrządu wraz z kołem zmiennych faz rozrządu gdzie została wyeliminowana jedna z przyczyn takiej usterki.
Przy falowaniu obrotów obstawiał bym krokowca najlepiej na początek go wyciągnąć i przeczyścić
Co do wymiany uszczelek przepustnicy i kolektora zajrzyj tu Wymiana uszczelek przepustnicy i kolektora ssącego Megane Coupe
op
Dzieki wielkie krokowiec jest też sprawny chodzi mi tylko i wyłącznie o uszczelnienie kolektora ssącego wraz z uszczelnieniem odmy. Czy ktoś wie ile i jakie uszczelki są do tego potrzebne?
O ile się nie myle sam to robiłem ale już chwile temu
USZCZELKA PRZEPUSTNICY komplet USZCZELKA KOLEKTORA SSĄCEGO X4 USZCZELKA KOLEKTORA SSĄCEGO X1 edyta// mam rozumieć ze chodzi o 1.6 16V 2000 bo troszkę jestem zmylony tym : Cytat:wraz z kołem zmiennych faz rozrząduBo z tego co kojarzę to w jedynkach 1.6 16V nie było KZFR (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2017, 19:05 przez truskawa82.) |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości