Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Wartości czujnika doładowania turbiny


Margon
Zarejestrowani

op Koledzy potrzebuje dowiedzieć się jakie wartości powinien mieć czujnik doładowania turbiny na pinach w Renault scenic 1.9dci 2008r
Po zakupie nowego i wpięciu nie ma żadnej odczuwalnej różnicy spalanie duże i brak mocy. Nieważne czy wpięty nowy czujnik czy stary żadnej reakcji. Podejrzewam problem z kablami.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

Jesteś pewien ze to wina sterowania czujnika a nie za niskiej wartości podciśnienia na nim?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
Margon
Zarejestrowani

op Nie wiem co jest walczę z problemem od 3 miesięcy wydałem 3500zl i auto dalej nie jedzie. Komp nie pokazuje żadnego błędu.

Odpowiedz
siwusek216
Zarejestrowani

(28-07-2021, 15:53)Margon napisał(a): Nie wiem co jest walczę z problemem od 3 miesięcy wydałem 3500zl i auto dalej nie jedzie. Komp nie pokazuje żadnego błędu.


Jakie podciśnienie daje pompa vacum? Powinno być w przedziale -1 do -0,85bar


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

(26-07-2021, 20:16)Margon napisał(a): Koledzy potrzebuje dowiedzieć się jakie wartości powinien mieć czujnik doładowania turbiny na pinach w Renault scenic 1.9dci 2008r
Po zakupie nowego i wpięciu nie ma żadnej odczuwalnej różnicy spalanie duże i brak mocy. Nieważne czy wpięty nowy czujnik czy stary żadnej reakcji. Podejrzewam problem z kablami.

Miarodajne będzie odczytanie dowolnym zgodnym interfejsem wartości ciśnienia odczytywanego przez map-sensor.
Przy nie pracującym silniku ma pokazywać ciśnienie otoczenia (atmosferyczne), podczas pracy silnika ciśnienie to ma rosnąć wraz ze zmianą obciążenia silnika.
Jedna, stała wartość ciśnienia, bądź wartości niewiarygodne (punktem startu jest ciśnienie atmosferyczne) dyskwalifikują czujnik.
Jeśli wartości są zmienne w wiarygodnym przedziale - czujnik jest sprawny.
P.S. Na pinach czujnika wypiętego z układu nic nie zmierzysz - to sa układy ze sprzężeniem zwrotnym i nie można niczego wnioskować z pracy układu niekompletnego, czyli niesprawnego z założenia.

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
[-] 1 użytkownik postawił piwo użytkownikowi ko-ma za ten post post:
  • Margon




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości