Wieje z uszczelek w drzwiach


Daroreno
Zarejestrowani

Wygląda to tak ze u dolu drzwi z każdej strony wieje zimno przy tej temperaturze -  7 az w nogi zachodzi jak sie siedzi z tylu rak samo jest w drzwiach tylnych  na łączeniu z szyba.Co robić pomozcie bo zima jest slaba a w autku jest zimno az strach pomyśleć jak by bylo - 20

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-01-2018, 22:25 przez Daroreno.)

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Online
Jak to na łączeniu z szybą? Zawiewa z ramki w której jeździ szyba czy z miejsca gdzie jest górna krawędź boczka (tapicerki), czy pomiędzy ramką a karoserią. U dołu każdych drzwi to znaczy pomiędzy dolną krawędzią drzwi a progiem czy pomiędzy drzwiami a słupkami?
Zobacz jak są spasowane drzwi względem przednich błotników, względem tylnych, czy szczeliny są zachowane. Zwróć uwagę na ranty na które wciskana jest uszczelka czy nie są zagięte np. po jakimś uderzeniu bocznym. Na koniec zobacz w jakim stanie są uszczelki i czy w ogóle są oryginalne a nie np. docięte od Daewoo Lanos czy tzw. uniwersalne z Bomisu.

Odpowiedz
Daroreno
Zarejestrowani

I tak zawiewa z ramki po ktorej jezdzi szyba.
Zawiewa między dolem drzwi a progiem. Wieje tak jakby z progu.
Auto nie mialo zadnej duzej kolizji zadnych wymian drzwi itp.
Uszczwlki nasmarowalem gliceryna i nici.
Chcialbym moze wyregulowac drzwi ale kto to dobre zrobić u mnie ten temat to abstrakcja dla mexhaniirow tak ma byc i tyle bo auto stare tak tłumaczą.

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Online
Jeżeli drzwi nie były zdejmowane, szczeliny są dobre to nie ma co regulować. Myślę, że może to być kwestia wygniecionych uszczelek.

Odpowiedz
Daroreno
Zarejestrowani

Można to reanimowac jakos te uszczelki

Odpowiedz
scrabi83
Zarejestrowani

Online
Wymienic na drugie ,ew nowe

Wysłane z mojego HT17Pro przy użyciu Tapatalka

 Zawsze do przodu, nigdy do tyłu. Biggrin
Odpowiedz
Daroreno
Zarejestrowani

A drugie to znaczy uzywki z szrotu lub anglika.
Nowe czyli droge oryginały czy moze macie jakia dostep do tanich zamienników

Odpowiedz
haszczurur
Zarejestrowani

Online
Kupno uszczelek w autoryzowanym serwisie odpada, nowych nigdzie na rynku wtórnym nie znajdziesz, pozostają jakieś używki ale czy jest sens.
Zanim wymienisz uszczelki oszacuj w jakim są stanie, jeżeli nie są rozerwane, sparciałe wygniecione to wymiana nic nie da.
Porównaj z innym SC II jak są spasowane drzwi, czy ramki drzwi nie wystają poza linię karoserii, w razie gdyby tak było można je lekko przełamać. Oczywiście uprzednio należy opuścić szybę. Może z jakiegoś względu ranty na których siedzą uszczelki są zagięte, źle spasowane. To może być wada fabryczna. M II i SC II nie należały do dopracowanych pod względem pasowania blacharskiego i doboru koloru w szczególności jeżeli chodzi o zderzaki. Zauważ, że 90% SC II ma zderzaki w innym odcieniu od reszty elementów i nie jest to wynik naprawy po kolizji a wady fabrycznej.

Odpowiedz




Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości