Wiszący przewód pod silnikiem
Przewód służy do odprowadzania ewentualnych wycieków paliwa z okolic głowicy pod samochód. Drugi koniec przewodu zamocowany jest obok mocowania wlewu oleju.
To, że cieknie to nie jest normalne.
Zlokalizować wyciek,z której to strony?
pewnie z pod uszczelki miski olejowej i stąd tak obrzygany i jak dobrzę widzę dolot masz uwalony w oleju. proponuje to wszystko porządnie wyczyścić łącznie z intercoolerem
Zawsze do przodu, nigdy do tyłu.
Dostępne Ramki, wlepy i kubki z VI Zlotu, ........Oraz inne Gadżety....
Dolot uwalony przy łączeniu, z IC? Chyba nie ma szczelności i w ic też oleju może trochę być
Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora Chodzi mi o pierwsze zdjęcie Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora (Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-10-2017, 17:18 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <--
op
Siema.
Wielkie dzięki za odpowiedzi. Tak idąc tropem mam jeszcze pare pytań: (14-10-2017, 14:15)andrzejwa napisał(a): Przewód służy do odprowadzania ewentualnych wycieków paliwa z okolic głowicy pod samochód. Drugi koniec przewodu zamocowany jest obok mocowania wlewu oleju.Ale to nie jest normalne że u mnie on sobie tak wisi. Skoro ma coś z auta odprowadzać to chyba powinno to być na zewnątrz niż by miało się zbierac na osłonie prawda? (14-10-2017, 14:31)cviatec napisał(a): Zlokalizować wyciek,z której to strony?Z której storny które zdjęcie? spod silnika. Stałem centralnie pod. Przy czym pierwsze to zbliżenie od dołu na lewą strone obok koła. (14-10-2017, 17:17)Mati napisał(a): Dolot uwalony przy łączeniu, z IC? Chyba nie ma szczelności i w ic też oleju może trochę być Czyli w sumie niezbyt dobrzę. Z tego co rozumiem to IC dostarcza schłodzone powietrze do sprężarki. Tak? Jeśli tam dostaje się olej to może się źle skończyć prawda? Pytanie w takim razie o ten dolot. Skąd na nim może brać się olej? Oczywiście w planach na przyszły tydzień jest oczyszczenie tego wszystkiego. Rozumie, że po takiej czynności mogę uruchomić auto na jakiś czas i spróbować zaobserwować skąd się bierze olej? Czy lepiej poskładać do kupy i z tydzień pojeździć?
Z tego co rozumiem to IC dostarcza schłodzone powietrze do sprężarki. Tak?
To turbosprężarka pcha powietrze do ic, i to Z niej pewnie ten olej. Wszystkie węże i ic do czyszczenia. Z IC powietrze łyka silnik, Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora A ten przewód to może odprowadza tylko opary paliwa Wysłane z mojego kolorowego kalkulatora (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-10-2017, 10:03 przez Mati.)
Było: Scenic I ph II 2001r. 1.9 dci 102KM
/// Scenic II ph I 2004r. 1.9 dci 120KM /// Scenic II ph II 2008r. 1.9 dci 130KM /// Jest: --> Scenic III ph II 2013r. 1.5 dci 110KM <-- (15-10-2017, 09:55)mervinjmicky napisał(a): to nie jest normalne że u mnie on sobie tak wisi.Spokojnie, w moim samochodzie też tak sobie wisi.
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM
Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Wisi sobie nad osłoną silnika bo chyba nie jest dozwolone by jakieś ewentualne wycieki paliwa z szyny CR leciały bezpośrednio na asfalt. A ręczę, że ewentualny wyciek szybko poznasz po intensywnym zapachu ropy.
op
Teraz pytanie co polecacie do wyczyszczenie IC?
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości