Wybija płyn wspomagania.
op
Zaczęło mi wybijać w mojej Reni 2.0 8v 99r. płyn wspomagania przez korek w zbiorniczku. Ktoś coś może pomóc, czy może to być pompa na wykończeniu lub maglownica. Auto już wiekowe ale muszę jeszcze do stycznia nim pośmigać. Może macie jakiś pomysł. Dzieki
Pytanie jeszcze czy wspomaganie działa prawidłowo ? Może być to wina pompy ale nie koniecznie. Układ jest szczelny ? Może łapie gdzieś lewe powietrze.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 12:33 przez PunkRock86.) ![]() Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.
Albo oleju za dużo, albo układ się gdzieś zapowietrza.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-11-2020, 17:55 przez ko-ma.)
Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Ph1 1,5 dci 86 KM
W normalnych warunkach drogowych dało się osiągnąć 3,90 l/100 przy średniej prędkości 72 km/h. Średnio 5,40/100 w mieście i 4,60 na szosie. Potrzebujecie "podpięcia" - mam MPM-COM + MaxiEcu - i niejakie pojęcie o interpretacji błędów oraz trochę wiedzy o programowaniu modułów, głównie "dwójki", wprawiam się w "trójce". Zapraszam. Scenic II Ph II, GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane III Ph I
op
Zapowietrza się układ,dzisiaj sprawdzałem idą bombelki powietrza. Jak jeżdżę to się uspokaja i znowu rano odgłosy jak by coś tarło, ale po kilku ruchach kierownicą wszystko się znowu uspokaja. Jak to odpowietrzyć, może to przez maglownicę dostaje się gdzieś powietrze?
Hydrauliczny układ wspomagania najczęściej zapowietrza się poprzez nieszczelność pomiędzy zbiorniczkiem a pompą. Pompa zasysając olej ma duży opór szczególnie jak jest zimno (gęsty olej), więc jeżeli gdziekolwiek jest szczelinka to bierze powietrze i miesza, stąd ta "piana".
Podociągać opaski i sprawdzić filtr w zbiorniczku-zabity stawia opór. Zakładam, że poziom oleju jest prawidłowy. Nieszczelności za pompą w układzie to tylko wycieki. Jest tam już ciśnienie i to coś innego, nie pieni a ubywa. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości