op
Witam. Pytanko czy ogarnę sam wymianę klocków tył SC 3 bez cofania tłoczków kompem
Wymiana klocków tyl
Tłoczki trzeba cofnąć elektryczne....sa sposoby na cofnięcie bez kompa....ale wskazana jest potem adaptacja clipem....
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
op
To lipa. A koniecznie musi być co czy może być jakiś inny
(16-03-2019, 18:24)Szymon Miskiewicz napisał(a): To lipa. A koniecznie musi być co czy może być jakiś innyPewnie jakiś inny też da radę.... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
Ogarniesz sam bez problemu , wystarczy dorobić zwykly kabelek z końcówkami , rozpiąc kostkę przy hamulcu w wpiąć kabelek pomiędzy kostkę a hamulec tak żeby zadziałał odwrotnie, kiedy zaciagniesz hamulec on się odwinie. Gorzej z tloczkiem trzeba go wkręcić, poszukaj narzędzia na allegro
(16-03-2019, 14:40)pio555 napisał(a): Tłoczki trzeba cofnąć elektryczne....sa sposoby na cofnięcie bez kompa....ale wskazana jest potem adaptacja clipem.... Po co robi się tą adaptację? Da się bez tego jeździć? Czy po cofnięciu tłoczka elektrycznie trzeba go dodatkowo wkręcać, czy sam cofa się wystarczająco daleko, żeby zmienić tarcze i klocki?
Adaptacje robi się po to aby hamulec ręczny zaciągał się z odpowiednią siłą i zwalniał do odpowiedniego momentu tłoczek tak aby klocek nie obcieral o tarczę oraz do właściwego działania HSA
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
witam, ja w swoim sc3 1.9dci dwa raz sam wymieniałem klocki tylne, a mam automatyczny ręczny. kiedyś na youtube znalazłem jak francuz za pomocą dwóch kabelków zamienia biegunowość przy tylnym hamulcu, zrobiłem tak jak on pokazał i się udało. za pierwszym razem zrobiłem 150tyś km i zero błędów, żadnych problemów i teraz też zmieniłem i zrobiłem 10tyś km i też zero problemów.
tu podobna metoda https://www.youtube.com/watch?v=uIXIpuAu...g&index=48 u mnie zdało egzamin. ważne zaciągać hamulec i odpuszczać tak jak na filmie. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2019, 01:30 przez jaca1971pl.)
4 użytkowników postawiło piwo użytkownikowi jaca1971pl za ten post post:
• , cpus, eaxnml, misiodexio |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości