Przemysław Zdrzalik
4
0
1
1
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Radom
op
Witam.
Renault Scenic 2000 1,6 Rt
Mam taki problem. Po wymianie licznika (powód padnięty obrotomierz-nie reagował nawet w teście zegarów) na taki sam- numery i soft zgodne , nie zapala się kontrolka service i air bag. Wszystko inne działa tylko przebieg jest mniejszy...
Czy ktoś się spotkał z takim czymś ??
I czy można łatwo zrobić korektę licznika w górę(chodzi mi o rozrząd itp a licznik to Jaeger)??
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2019, 06:31 przez Przemysław Zdrzalik.)
•
filozof
5,165
17
1547
1,910
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 29-04-2019, 08:40
Korekta w jedynce to pikuś (w obie strony), zdaje się, że wystarczy jakiś adapter za 50 zł z „popularnego serwisu aukcyjnego”.
Te kontrolki nie świecą razem, czy każda osobno? Powinny się zaświecić po zapłonie wszystkie.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Warsztat pod chmurką
343
4
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
Zdemontuj licznik i sprawwdź żarówki podświetlające te kontrolki.
Być może wcale ich nie masz, bo ktoś miał problem z airbagiem i zamiast problem zlikwidować to pozbył się denerwujących lampek.
•
Przemysław Zdrzalik
4
0
1
1
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Radom
op
(29-04-2019, 08:40)filozof napisał(a): Korekta w jedynce to pikuś (w obie strony), zdaje się, że wystarczy jakiś adapter za 50 zł z „popularnego serwisu aukcyjnego”.
Te kontrolki nie świecą razem, czy każda osobno? Powinny się zaświecić po zapłonie wszystkie.
Hej na starym liczniku jest ok tzn. po przekręceniu zapłonu pojawia się na chwilkę celem sprawdzenia układu i po chwili gasną.
Na nowym się nie zapalają w ogóle(mowa tylko o tych dwóch jak w temacie)
Być może trzeba licznik dopisać do kompa, tego nie wiem.
Dziwi mnie to bo numery licznika i wersja softu jest zgodna.
(29-04-2019, 08:48)Warsztat pod chmurką napisał(a): Zdemontuj licznik i sprawwdź żarówki podświetlające te kontrolki.
Być może wcale ich nie masz, bo ktoś miał problem z airbagiem i zamiast problem zlikwidować to pozbył się denerwujących lampek.
A czy czasem tam nie sa diody podświetlające bo jak zdemontowaliśmy plecki licznika to żarówek nie widziałem.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-04-2019, 09:18 przez Przemysław Zdrzalik.)
•
Warsztat pod chmurką
343
4
124
12
SC II ph I
2004
2.0 i 16V 136KM, 2003-2009
Drawski Młyn
Nie jestem pewien czyvsą diody czy żarówki.
W megane I były żarówki więc myślę, że tutaj też jeszcze są?
•
twilk7
3,873
16
2184
741
INNY
2019
INNY
Kraków/Wieliczka
twilk7
Zarejestrowani
— 29-04-2019, 13:32
•
filozof
5,165
17
1547
1,910
SC I ph II
2001
2.0 i 16V 140KM, 1999-2003
Lublin
filozof
Zarejestrowani
— 29-04-2019, 13:56
(29-04-2019, 09:16)Przemysław Zdrzalik napisał(a): Być może trzeba licznik dopisać do kompa, tego nie wiem. „Jedynka” jest prosta. Generalnie wszystko jest „plug-n-play”. Na twoim miejscu rozebrałbym licznik i sprawdził połączenia z diodami na płycie i same diody. Sygnał dostaje, skoro stary licznik świeci.
Połączenia sprawdzisz omomierzem, diody powinny przynajmniej się żarzyć, kiedy podłączysz poprawnie multimetr na pomiar diód. A może po prostu ścieżki lub piny są uszkodzone przy wtyczce licznika, albo tak jak pisze kolega wyżej: ktoś miał problem z jaśkiem i „naprawił” go w liczniku.
Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
•
Przemysław Zdrzalik
4
0
1
1
SC I ph II
2000
1.6 i 16V 110KM, 1999-2003
Radom
op
(29-04-2019, 08:48)Warsztat pod chmurką napisał(a): Zdemontuj licznik i sprawwdź żarówki podświetlające te kontrolki.
Być może wcale ich nie masz, bo ktoś miał problem z airbagiem i zamiast problem zlikwidować to pozbył się denerwujących lampek.
Tak jak napisałeś diody jednostronnie były od lutowane. Zamieniłem silniczek silniczek obrotomierza i jest ok. Temat do zamknięcia.
|