Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Za szybko wyłączające się kierunkowskazy


maryoosz
Zarejestrowani

op Witam.
Mam problem w moim Scenic II z 2003r.
Otóż po włączeniu kierunkowskazu, po minimalnym ruchy kierownicą szybko "odbijają" wyłączają się( i prawy i lewy) Bardzo rzadko zdarza mi się przejechać skrzyżowanie z prawidłowo włączonym kierunkowskazem. Nie zdążę wykonać ruchu skrętu autem przy włączonym kierunkowskazie. Prawidłowo powinny wyłączać się dopiero jak prostuję kierownicę po wykonanym manewrze)
Wyłączają się za szybko.
Proszę o pomoc jak to rozwiązać.
Patrys4891 napisał 11-05-2017, 10:43:
Zapraszamy do przywitania się z innymi użytkownikami.
Pierwszy post zgodnie z regulaminem zaakceptowanym przy rejestracji (pkt.4) powinien znajdować się w Powitaniach.
Kolejny post proszę napisać w Powitaniach.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-05-2017, 10:43 przez Patrys4891.)

Odpowiedz
filozof
Zarejestrowani

Jeśli w „dwójce” jest tak samo jak w starszych, to jest to mechaniczny wyłącznik i nic z tym nie zrobisz. Staraj się nie włączać kierunkowskazu na lekko skręconej kierownicy. Wiem, że to nie rada, ale chyba tylko tyle pozostaje...

Piszę poprawnie po polsku; chyba, że nie zauważę autokorekty.
Nie odpowiadam na PW z pytaniami technicznymi. Jest do tego odpowiedni dział.
Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

Online
(09-05-2017, 17:18)maryoosz napisał(a): Witam.
Mam problem w moim Scenic II z 2003r.
Otóż po włączeniu kierunkowskazu, po minimalnym ruchy kierownicą szybko "odbijają" wyłączają się( i prawy i lewy) Bardzo rzadko zdarza mi się przejechać skrzyżowanie z prawidłowo włączonym kierunkowskazem. Nie zdążę wykonać ruchu skrętu autem przy włączonym kierunkowskazie. Prawidłowo powinny wyłączać się dopiero jak prostuję kierownicę po wykonanym manewrze)
Wyłączają się za szybko.
Proszę o pomoc jak to rozwiązać.

Mam dokładnie tak samo ! Bardzo wkurzające !

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

renault ma w kierunkowskazach cos takiego jak "tryb autostradowy" i on sie wlacza wlasnie i robi takie numery. To jest mechanicznie robione i trzeba tak jezdzic. Czasem tez potrafi sie ustawic tak kierownica ze nie mozna jakby wlaczyc kierunkowskazu calkowicie, to tez ten tryb autostradowy jest. Gdzies w jakichs instrukcjach dokladnie bylo to opisane.

Odpowiedz
maciej1486
Zarejestrowani

Dla mnie tryb autostradowy to np. 2- 3migniecia i tyle.

Diagnostyka aut osobowych--> DELPHI, DTT4ALL,VCDS


Odpowiedz
A2-eR11
Zarejestrowani

Dla Ciebie i wielu innych tak, ale renault ma swoja wizje tego trybu... Ciekawe czy w sc III tez tak jest?

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Jak wymienisz sobie pająk z wersji poliftowej to kierunkowskazy będą normalnie pracować. Też mnie to denerwowało. Poczytałem na forach że jest to wada tych przełączników. Kupiłem z wersji po lifcie i teraz jest ok.

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz
cukier
Zarejestrowani

W pająku jest zębatka ktora sie wyrabia i tak sie dzieje. Przerabialem u siebie ten problem. Jedynie wymiana pajaka na 100%sprawny pomoże. Ja tak zrobiłem i jest ok.

Odpowiedz
niuniek24w
Zarejestrowani

Mam do sprzedania taki pająk po lifcie za 50 zł.

Naprawa modułów UPC SCENIC II MEGANE II.
Kodowanie kart i kluczyków Renault, Diagnostyka CLIP, Konfiguracja sterowników,Crash Data AirBag.
Odpowiedz
maryoosz
Zarejestrowani

op
(11-05-2017, 10:34)niuniek24w napisał(a): Mam do sprzedania taki pająk po lifcie za 50 zł.

Witam. Jestem zainteresowany kupnem. Jak dobijemy targu?

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości