Zakup Scenica III- jaki silnik
@ uno0
Mam Pilkingtona z logiem ucha czyli akustyczna + standardowo atermiczna. O walorach i technikaliach wolę się nie wypowiadać bo mam ją od zakupu auta i nie porównywałem ze zwykłą, a jedynie mam odniesienie do poprzedniego auta przy tych samych prędkościach. Choć jeszcze nie cisnąłem 140 to wierzę na słowo, że może być dużo głośniej od samego silnika bo w końcu jest to tylko 1.6 prymitywnej aczkolwiek trwałej konstrukcji. (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-07-2020, 19:49 przez cpus.) (26-07-2020, 19:38)pawlosio napisał(a): Czemu nie 1.4tce?Bo w roczniku ktory kolega szuka nie ma juz tego silnika Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
I ja dorzucę swoje trzy grosze.
Miałem 2.0 M4R ale w Lagunie 3, fajny elastyczny ale i lubiący obroty silnik. W moim przypadku był bezawaryjny i oszczędny w trasie, prędkości 140-160 km/h bez problemu a spalanie w okolicach 9 L/100 km. W mieście spalanie 10-11 L/100 km. Obecnie GS3 1.4 TCe, dynamiczny silnik ale na trasie powyżej 120 km/h robi się głośno i spalanie wzrasta do tych 9-10 L/100 km. Według mnie 120 km/h to taka optymalna prędkość na autostradzie dla tego samochodu. W moim przypadku diesel również nie wchodził w grę, większość pokonywanej drogi to miasto i krótkie odcinki. Dwa razy do tej samej rzeki nie wchodzę także 2.0 też nie był brany pod uwagę. Rada dla OPa, przejedź się z kimś jego Scenickiem wyrobisz sobie zdanie na temat samochodu jaki Cię interesuje i zdecydujesz. (26-07-2020, 19:35)uno0 napisał(a):Od 500 do góry(26-07-2020, 19:10)cpus napisał(a): .......Szybkę z przodu mam akustyczną i nie narzekam na hałas...... Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Scenic III PH II 2012r 1.6 dCi 167KM
Megane III PH II 2015r 1.6 dCi 146KM Clio III Ph I 2006r 1.6 16V 110KM Clio III Ph I 2006r 1.2 16V 75KM
itek
— 26-07-2020, 20:42
Jaki silnik, jaki silnik, silnik to tylko część samochodu. Wybierzesz najlepszą wersję silnika a reszta okaże się złomem.
Patrz na całość! Czasami warto pójść na kompromis. Wszystko też zależy od kasy jaką masz. Cena auta jest przeważnie odzwierciedleniem jakości. Nawet handlarz nie puści dobrego za grosze. Chcesz lepsze to musisz przepłacić. Okazje to dla naiwnych! |
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości