Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zbieżnosc tył?


olex79
Zarejestrowani

op Panowie i panewki mam pytanie czy w SC2 PH1 robi się zbieżność kół tylnych ?
Dziś po kontrolnej wizycie na stacji diagnostycznej szanowny pan diagnosta zwrócił mi uwagę na koła tylne 6 stopni to dla niego za dużo.
przód jest ok 1 stopień
Skontrolowane mocowania belki tylnej i wg niego wszystko OK
Co gdzie z tym zrobić ?

Odpowiedz
PRZEMO
Administratorzy

Tył nie jest regulowany.
Opcja belka do roboty

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Jeśli ktoś cię atakuje - milcz nic go tak nie wkurzy jak twój spokój i milczenie.

Cheers Zapraszamy na VIII Ogólnopolski Zlot Scenic-Forum.pl - 20-22.05.2022 - PLANOWANY
Odpowiedz
xander!
Zarejestrowani

Belka do regeneracji albo te czopy są też wymienialne z tego co kojarzę.
Zbieżności nie da się z tyłu ustawić w SCII.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

P.S z ciekawości sprawdzę jakie kąty mam u siebie bo kilka dni temu robiłem zbieżność.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-11-2017, 16:55 przez xander!.)

Odpowiedz
diabel
Zarejestrowani

Szczerze- pojedziesz do innego diagnosty i ci powie ze masz 6 stopni ale na przeciwnym kole. Ta zbieznosc na SKP to jest smiech na sali. Jak nie zalozysz na kola zestawu do regulacji przy rownym cisnieniu w oponach to sie nie dowiesz jakie sa katy.

Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka

Kocham Reanult, bo montowali czujnik światła, deszczu i hands free w czasach gdy Volkswagen schodził z drzew, a Opel po 100 latach produkcji uczył się zabezpieczeń antykorozyjnych.

Diabelski Grand Scenic [SII PHI] Luxe Privilege 2.0T [F4R 776]
Odpowiedz
olex79
Zarejestrowani

op poczekam
po obserwuje opony
i może się umowie w robi-car na kontrole zbieżności

Odpowiedz
jarcun
Zarejestrowani

nasze maszyny mają fabrycznie trochę inną zbieżność niż na 0 a ich maszyny pokazują ze jest złe a tak nie musi być. zrób pomiar warto w 3d i będzie git. u mnie na geometrii mam idealnie w punkt zbieżność i kąty a na przeglądzie na płycie pokazało mu ze jest złe.

Odpowiedz
ko-ma
Zarejestrowani

Grunt to nie pozwalać mechanikom i diagnostom za dużo.
U mnie jak zaczęli po wymianie końcówek drążków regulowanie, to przez następny rok jakoś nie udało się ustawić układu tak, żeby nie sciągał do rowu i żeby jednocześnie kierownica była na wprost.
Wyobrażacie sobie wyraz oczu człowieka, który usiłował po raz czwarty ustawić zbieżność, kiedy wspomniałem o ustawieniu zerowego punktu wspomagania?

Scenic II Ph II 1,5 dci 105 KM / Megane III Coupe Ph1 1,5 dci 90 KM


Scenic II Ph II (+), GrandScenic II Ph I, Polonez Caro+, Gaz 69M, Syrena R-20, Renault Megane Coupe III Ph I
Odpowiedz
kszyba
Zarejestrowani

Co tam regulowac, przecie tam belka skretna. Jesli auto nie bylo trzepniete to jedynym problemem moga byc tuleje gumowe. Reszta jest zespawana na amen.

Odpowiedz
PunkRock86
Moderatorzy

(06-11-2017, 14:31)kszyba napisał(a): Co tam regulowac, przecie tam belka skretna. Jesli auto nie bylo trzepniete to jedynym problemem moga byc tuleje gumowe. Reszta jest zespawana na amen.

W SC II belka skrętna ? nie wydaje mi się ... Biggrin

Whistling Żłopię browar, jaram szlugi,nie ma na mnie żadnej siły.
Byłem punkiem, jestem punkiem, będę punkiem do mogiły.


Odpowiedz
ryjas
Zarejestrowani

Wleczona jest.

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości