Witaj gościu!
Zarejestruj się bądź zaloguj i odblokuj dostęp do wszystkich działów forum

Zbyt niskie ciśnienie doładowania 2.0dci


arsen008
Zarejestrowani

Jak tylko mam możliwość to przerzucam na manual i daje trochę po garach żeby ,,rozruszać'' turbo bo faktycznie automat utrzymuje na niskich obrotach silnik a wysoki moment obrotowy nie wymaga piłowania silnika

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

Wygląda na to, że ten temat i mnie dopadł. Błąd pojawił się 2 razy. Pierwszy raz przy 75kkm, drugi raz przy 80kkm. Zanim zacznę majstrować w turbinie zastosowałbym jakiś środek na jej oczyszczanie. Mieliście z tym do czynienia?
Nie wyobrażam sobie, że coś innego może być zepsute, gdy nie ma spadku mocy, a chwilę później cisnę bardzo ostro i kłopotu nie ma. Jedynie, co zauważyłem, że to spalanie mam od pewnego czasu ciut większe o jakieś 0,5l do 1l.

Odpowiedz
twilk7
Zarejestrowani

Tak, używałem z Forte, do rozruszania geometrii. Stosując się do zaleceń producenta - zadziałało.

Wysłane przy użyciu Tapatalka

Odpowiedz
Ghostman
Zarejestrowani

Wymieniłem w swoim aucie elektrozawór podciśnienia turbo, ale wymiana nie pomogła. Zanim zacznę wymieniać kolejne elementy może bym coś zalogował podczas jazdy? Jakie parametry byłby warte zalogowania, żeby dawały jakiś obraz?
Na ten moment, gdy błąd wyskakuje (tylko po dłuższej jeździe 100km+ ze stałą prędkością) zawsze ciśnienie doładowania jest niższe o jakieś 300mbar od zadanego. W przykładowym błędzie mam:
- obroty silnika 3072
- moment obrotowy 218nm
- zadane ciśnienie doładowania 2233mbar
- uzyskane 1912mbar
- otwarcie elektrozaworu turbosprężarki 94%
- przepływ powietrza 349kg/h

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:

1 gości