op
Witajcie,
Najpewniej ze starości pękła mi linka w podnośniku szyby w tylnych drzwiach. Pękła przy górnym plastiku, bo jak zdemontowałem boczek to pancerz z pozostałościami linki wystaje przez otwór między karoserią, a szybą (tymczasowo żeby się nie opuszczała zaklinowaną kijem)
Ponieważ kupno używanego podnośnika wyjdzie taniej niż próba wymiany linek w obecnym ma do was pytanie jak cały ten mechanizm wyjąć z drzwi?
Sama prowadnica szyby jest przykręcona w dwóch miejscach- ale jak jest zamocowana szyba do ślizgu i jak po kolei wszystko porozkręcać, żeby to zrobic dobrze?
Za dużo miejsca na manewry czymś sztywnym i metalowym to ja tam nie widzę
Najpewniej ze starości pękła mi linka w podnośniku szyby w tylnych drzwiach. Pękła przy górnym plastiku, bo jak zdemontowałem boczek to pancerz z pozostałościami linki wystaje przez otwór między karoserią, a szybą (tymczasowo żeby się nie opuszczała zaklinowaną kijem)
Ponieważ kupno używanego podnośnika wyjdzie taniej niż próba wymiany linek w obecnym ma do was pytanie jak cały ten mechanizm wyjąć z drzwi?
Sama prowadnica szyby jest przykręcona w dwóch miejscach- ale jak jest zamocowana szyba do ślizgu i jak po kolei wszystko porozkręcać, żeby to zrobic dobrze?
Za dużo miejsca na manewry czymś sztywnym i metalowym to ja tam nie widzę
Coś jest nie tak. Jeżdżę Scenicem od ponad roku i nic nie odpadło, nic się nie zepsuło. Kim Ci Francuzi myślą, że są? Niemcami?